موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174835
۱۷ شهریور ۱۳۹۷

موفقیت فیلم «عینک» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان/ساخت سریال زندگی ۲ برادر شهید

نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون از ساخت سریالی با موضوع زندگی ۲ برادر شهید خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، عبدالله باکیده اظهار کرد: تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «عینک» را برعهده داشتم که در جشنواره اخیر فیلم کودک و نوجوان موفق به دریافت جایزه شد.

وی با بیان اینکه این فیلم ژانر کودک دارد، افزود: «عینک» بهترین فیلمنامه بلند داستانی در این جشنواره به نگارش شریف کاظمی و رضا آقایی بود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عینک» درباره موضوع این اثر سینمایی بیان کرد: فیلم درباره کودکان است و اتفاقی که در آخرین جمعه سال می‌افتد. پیگیری این اتفاق تا سال تحویل به طول می‌انجامد؛ از جمله بازیگران آن نیز فریبا ترکاشوند و پرویز بزرگی بودند.

این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: در حال نگارش زندگی دو برادر شهید هستم که یک سریال 13 قسمتی با موضوع جنگی است.

باکیده افزود: ساخت این سریال که کار بسیار سختی نیز هست، به زمان‌های مختلف برمی‌گردد. این مجموعه در زمان‌های قبل از انقلاب، زمان انقلاب و زمان جنگ روایت می‌شود و تا سال 68 ادامه دارد و با صحنه‌ها و گریم‌های خاص افراد نیز همراه است.

وی عنوان کرد: چندی پیش فیلم سینمایی «عشقولانس» را تهیه کردم که پخش شد و در آن اکبر عبدی، محمد صادقی، بهاره افشاری، سحر قریشی، چنگیز وثوقی، شیرین بینا، فریبا متخصص، فریبا کوثری و محمد علی‌محمدی بازی کردند.

باکیده درباره اینکه گزیده کاری‌اش از چیست، بیان کرد: هر فیلمسازی دوست دارد مرتب کار کند شاید امکانش پیش نیاید که هر سال کار کند، اما یک فیلمساز نسبت به کارش باید وسواس داشته باشد.

 

 

 

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار