174368
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد:

انجام نمونه‌برداری از اجساد ۲ نوجوان یاسوجی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام معاینات پزشکی و نمونه‌برداری‌های صورت گرفته برای آزمایشات سم‌شناسی و آزمایشگاهی از اجساد ۲ نوجوان یاسوجی در این اداره کل خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، کامروز امینی گفت: معاینات مرتبط بر روی اجساد 2 نوجوان یاسوجی در اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و به یکی از آزمایشگاه‌های استان‌های مجاور ارسال شده است.‌

وی افزود: بعد از مشخص‌شدن نتایج آزمایشات مربوطه، اطلاعات لازم در اختیار دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.

امینی از رسانه های استان خواست بدون پرداختن به اخبار حاشیه ای تا زمان اطلاع رسانی از سوی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از انتشار اخبار حدس و گمانی خودداری کنند.

 

وی گفت: دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از مشخص شدن نتایج آزمایشات و جمع آوری سایر مستندات دیگر، در صورت صلاحدید اطلاع رسانی‌های مرتبط را انجام می دهد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد هم تاکید کرد که تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشات اداره کل پزشکی قانونی این استان امکان هیچگونه اظهارنظری وجود ندارد.

سرهنگ سعید بالش زر نیز گفت: ما نیز منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان بوده و بدلیل حساسیت خاص پرونده باید اطلاعات دقیق کسب و سپس اطلاع رسانی شود.

 

اجساد ۲ نوجوان یاسوجی با نام‌های امید صفدری ۱۴ ساله و رامین رحمانی ۱۴ ساله که از ۲۵ مردادماه امسال گمشده بودند در روز ششم شهریورماه جاری در تپه‌های مشرف به بنسجان یاسوج پیدا شدند.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار