موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17429
۰۳ خرداد ۱۳۹۶

مقایسه شبکه‌های هدهد و کودک سیما در استفاده از تولیدات داخلی

احسان حلمی مدیرعامل شبکه جهانی هدهد در پاسخ به سوالی در مورد تعامل این شبکه با تولیدکنندگان داخلی انیمیشن گفت: وظیفه شبکه‌ها تولید نیست و یک شبکه باید با رصد دقیق فضای جاری در جوامع به صورت ستادی کار راهبری انجام دهد و برنامه‌های خود را با برون سپاری تهیه کند.

به گزارش کودک پرس، پس از برگزاری جلسه آیین عقد قرارداد بین شبکه جهانی هدهد و شرکت  آسمان (اپراتور IPTV و OTT کشور)، دکتر احسان حلمی مدیر شبکه جهانی هدهد و دکتر احمدی مدیرعامل شرکت آسمان ضمن شرکت در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

در همین راستا خبرنگار کودک پرس، در سوالی ضمن اشاره به سیاست‌های نادرست شبکه کودک صداوسیما در زمینه عدم توجه مناسب به تولیدکنندگان انیمیشن در ایران که موجب ورشکستگی بسیاری از مجموعه‌های ایرانی شده است، از احسان حلمی خواست تا سیاست‌های شبکه هدهد در این زمینه را بیان کند.

حلمی در پاسخ به این سوال ضمن اشاره به اینکه هر شبکه از سیاست‌های خاص خودش پیروی می‌کند، اظهار داشت: شبکه هدهد از ابتدا به صورت ستادی راه اندازی شده است. فعالیت‌های دفاتر این شبکه به صورتی است که می‌تواند در کمتر از 72 ساعت دفتر خود را از کشوری به کشور دیگر انتقال دهد.

وی ادامه داد: وظیفه شبکه‌ها تولید نیست و یک شبکه باید با رصد دقیق فضای جاری در جوامع به صورت ستادی کار راهبری انجام دهد و برنامه‌های خود را با برون سپاری تهیه کند.

حلمی افزود: دست تمامی عوامل و مجموعه‌هایی که ضوابط این شبکه در  تولید محتوا را رعایت کنند به گرمی می‌فشاریم و آماده همکاری با آنها هستیم.

 

خبرنگار کودک پرس در دومین سوال خود از دکتر حلمی خواست تا همکاری شبکه هدهد و با سینماهای تخصصی حوزه کودک را تشریح کند.

دکتر احسان حلمی در پاسخ به این سوال ضمن تاکید بر این موضوع که وظیفه یک شبکه تولید نیست، از استفاده این شبکه از محتوای سینمایی موجود خبر داد و گفت: صنعت انیمیشن در ایران توانایی بیشتری نسبت به صنعت سینمای ایران برای عرضه در بازارهای جهانی دارد.

وی گفت: شبکه جهانی هدهد از عید سعید فطر تا عید سعید غدیرخم جشنواره فیلم‌های سینمایی را روی آنتن خواهد برد. وی ضمن اشاره به محدودیت تعداد آثار فاخر سینما ایرانی در حوزه کودک گفت: تلاش می‌کنیم تا این آثار به بهترین وجه و در بهترین زمان‌ها روی آنتن بروند.

 

سومین سوال خبرنگار کودک پرس به این شرح بود که چقدر قصد همکاری با فعالان تخصصی حوزه کودک در حوزه‌های مشورتی و راهبردی را دارید؟

در این زمینه دکتر احمدی مدیرعامل شرکت آسمان ضمن بیان سوابق این مجموعه در استفاده از خردجمعی فعالان تخصصی حوزه کودک بیان داشت: آماده گسترش زنجیره مشورتی خود با فعالان این حوزه هستیم.

دکتر احسان حلمی مدیرعامل شبکه جهانی هدهد هم در پاسخ به این سوال گفت: متاسفانه امروزه فضا به گونه‌ای رغم خورده است که کمتر کسی برای فکر و ایده ارزشی قائل می‌شود و تمام توجهات معطوف به تولیدکنندگان نهایی محصول است. وی ادامه داد: ما از روز نخست در شبکه هدهد سعی داشتیم تا به فکر و ایده‌ها توجه کنیم و برای صاحبان آنها ارزش خاصی قائل شویم تا بدین ترتیب از فضای سرقت ایده‌ها که در جامعه امروز رواج یافته، مصون بمانیم.

حلمی افزود: از تمام ظرفیت‌های مشورتی در داخل و خارج از کشور استفاده می‌کنیم و همین مشورتها باعث شد تا امروز در کنار شرکت آسمان باشیم و برنامه‌های شبکه را بر بستر IPTV عرضه کنیم.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 نظر برای "مقایسه شبکه‌های هدهد و کودک سیما در استفاده از تولیدات داخلی"

چه عجب یک نفر پیدا شد حرف دل مارو بزند…
ظاهرا بعضی انیمیشن ایرانی که در جشنواره های بین المللی مقام می آورد را قبول ندارند…

خب اگر بچه های ما نخوان امثال شاهزاده روم که از آثار فاخر ایرانی است رو نبینن، براشون چی میخوان پخش کنن؟؟؟

این کار یعنی یه معمار بگه آقا من همه کار ساختمون رو خودم میخوام بکنم و هیچ کس نباید بیاد سرکار…

تعجب میکنم اینهمه رهبر به تولید داخلی توصیه دارن بعدچرا برخی با این حجم از ادعای ولایت مداری چرا در عمل اینگونه اند؟؟؟؟

کسانی که تو را نقد میکنند خودشان توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند

من پسرم دیگه هیچ علاقه ای به دیدن شبکه کودک نداره، خدا به داد نسل بعد برسه با این مدیران همه چیز ندان

آخرین اخبار