173598
۱۰ شهریور ۱۳۹۷
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

پروژه سبزه‌میدان زنجان وارد فاز عملیاتی می‌شود/ ایجاد مهدکودک برای فرزندان بانوان شاغل در شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از اتمام طرح اولیه سبزه‌میدان توسط مشاور خبر داد و گفت: طرح در جلسه‌ای با حضور معاونت عمرانی استاندار نیز تایید شده و از این پس وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، اسماعیل دویران در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: این هفته را با هفته دولت آغاز کردیم و روز چهارم شهریورماه به عنوان روز کارمند نام گرفته است؛ هرچند گاهی اوقات کارمند با کارگر و بقیه اشتباه گرفته می‌شود؛ اما کارمند و کارگر تفاوتی با هم دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کارمند کسی است که در قبال انجام کار فکری پول دریافت می‌کند نه کار یدی؛ گفت: این واژه در دوره چین باستان استخراج شده و در آن زمان به کسانی که در دربار پادشاه استخدام شده و کار اداری انجام می‌دادند به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های کارمند در واقع وفاداری به نظام حکومتی است؛ افزود: در ادبیات مدیریتی 16 شاخص برای یک کارمند خوب تعریف شده است؛ که اگر کسی آن را داشته باشد به عنوان کارمند برتر معرفی می‌شود؛ ;i نخستین آن نقدپذیری؛ انجام درست کارها؛ روابط بهتر با همکاران؛ آموختن مهارت‎های جدید؛ وقت‌شناسی؛ عدم اتلاف وقت در انجام امور؛ ارائه راه‌حل و پیشنهادها؛ مشغول شدن به کار خود و عدم ورود به حواشی؛ پذیرش فرامین و دستورات مدیریت‌ها و عدم قضاوت درباره آن؛ قدرشناس بودن از کار خود؛ داشتن پوشش مناسب؛ داشتن اعتماد به نفس؛ داوطلب انجام کارها بودن؛ عدم صحبت با تلفن در حین کار؛ راهنمایی و تشویق کارمندان جدید است.

 

دویران در ادامه با تقدیر از مجموعه شهرداری در اجرای طرح پیاده‌راه ؛ گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده؛ این کار به سرعت در مجموعه در حال پیش رفتن است و خدمات عمرانی به خوبی پیش می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین از اتمام طراحی اولیه سبزه‌میدان نیز خبر داد و افزود: طرح در جلسه معاونت عمرانی تایید و سلطانی نیز تایید کرد و امروز مشاور می‌آید تا موضوع را در شورا نهایی کنیم تا به سمت نقشه‌های اجرایی و کارهای عملیاتی برود.

وی با اشاره به اینکه از پیشبرد امور در هیات داوری نیز باید تقدیر شود؛ گفت: امیدواریم به زودی این کار اجرایی و عملیاتی شود.

 

دویران در ادامه به درخواست بانوان شهرداری دارای فرزندان کوچک اشاره کرد و افزود: کارمندانی که در مجموعه شاغل هستند درخواست ایجاد یک اتاق شیر برای شیر دادن به فرزندان خود را دارند تا هم به فرزندان خود برسند و هم کارشان را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: با ایجاد یک مهد کودک اختصاصی یا  اتاق شیر این کار اگر شدنی است؛ از شهرداری درخواست می‌شود که آن را اجرایی کنند.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران افتخارآفرین زنجانی بیان کرد: تا امروز زنجان موفق به کسب مدال‌های خوبی شده و ایران نیز در رده پنجم قرار دارد و نسبت مدال‌های کشور نسبت به سنوات گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

دویران با اشاره به اینکه ورزش ووشو در سبک ساندا متعلق به کشور چین است؛ اضافه کرد: ورزشکار زنجانی کسی را شکست داد که خودش چینی بود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار