17289
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

ده شب اجرای موفق نمایش «من صادق را نمی فروشم»

این نمایش به کارگردانی محمد جواد علیمردانی با موضوع کودک و نوجوان و با بازی محمد علی میلادی، صادق اکبری، مهدی ماهتاب، حنانه صفاجو، الناز ذکایی، غزل اکبری، فاطمه تواضع، بهار سادات طغرایی اجرا شد.

به گزارش کودک پرس، فاطمه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریزگفت: نمایش من” صادق را نمی فروشم” پس ار ده شب اجرای موفق با حضور سرپرست اداره از کارگردان، بازیگران و عوامل صحنه آن تجلیل شد.نمایش ” من صادق را نمی فروشم” با تقدیر از عوامل اجرایی به کار خود پایان داد.

 

فاطمه قرایی افزود: این نمایش به کارگردانی محمد جواد علیمردانی با موضوع کودک و نوجوان و با بازی محمد علی میلادی، صادق اکبری، مهدی ماهتاب، حنانه صفاجو، الناز ذکایی، غزل اکبری، فاطمه تواضع، بهار سادات طغرایی، امیر مصطفی عظیمی، میلاد محمودی، امین جاوید، عرفان منفرد، امیرحسین پیروزمند، رسول علیمردانی، ابوالفضل بامداد، محسن خلیل الهی، آرزو لاری، فاطمه صاحب جلال، فریبا دلداری، اسماعیل آبادزردشتی، محمد مهدی فتاحپور، محمد جواد علیمردانی اجرا شد.

 

وی همچنین گفت: کودکان و نوجوانان به طور طبیعی به تئاتر علاقمندند و اگر آموزش و پرورش و خانواده ها از طریق تئاتر برای آموزش و تربیت کودکان استفاده کنند علاوه بر اینکه نیاز درونی کودکان به بازی ارضاء می شود، ذوق هنری و خلاقیت آنان شکوفا شده و از طریق نمایش آموزش می بینند و تربیت می شوند .

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز درپایان خاطر نشان شد: بعضی از خصلت های منفی کودکان از جمله فردگرایی و عدم اعتماد به نفس بوسیله هنر نمایش به خصلت های مثبت تبدیل می شود و کودکانی که تئاتر بازی می کنند درست صحبت کردن، خوب گوش دادن، گفت و گو کردن، سخنرانی کردن و عادت به مطالعه در آنها نهادینه می شود.

 

 

منبع : نبض نی ریز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار