172810
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
سرهنگ محمدپور:

ردی از دو نوجوان مفقد شده یاسوجی پیدا نشده/ به شایعات توجهی نکنید

معاون پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ۲ نوجوان گمشده یاسوج همچنان پیدا نشده‌اند و ردی از آنها هم به دست نیامده است.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ پاسدار بیت‌الله محمدپور گفت: شهروندان به شایعات مربوط به آدم‌ربائی و قتل دو نوجوان یاسوجی توجهی نکنند، اخبار و تحلیل‌های موثق را از رسانه ملی و مراجع خبری معتبر دریافت کنند.

معاون اجتماعی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: برخی افراد مغرض با سوء‌استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار انواع شایعات و مطالب جعلی می‌کنند که این کار تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود و به جد قابل پیگیری است و انتشار چنین شایعاتی باعث نگرانی خانواده‌ها، بخصوص خانواده دو نوجوان یاسوجی می‌شود.

این مقام مسئول افزود: مفقودی این دو نوجوانان مشکل امنیتی و سیاسی نبوده، بلکه طبق شواهد و تشکیل پرونده در همین زمینه و اعلام مفقودی از سوی خانواده این دو نوجوان تا این لحظه هیچ خبری از این دو نوجوان در دست نیست.

 

محمدپور گفت: نیروی انتظامی، براساس وظیفه‌ای که دارد اقدامات لازم را با جدیت و حساسیت انجام می‌دهد و پرونده این دو نوجوان مفتوح است اما همچنان ردی از آنها به دست نیامده است .

 

وی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب از شهروندان درخواست کرد برای کسب اخبار و اطلاعات صحیح به منابع رسمی مراجعه کنند. شهروندان درصورت مشاهده شایعات با خودداری از انتشار چنین مواردی در ناکام ماندن توطئه بدخواهان و افراد مغرض سهیم باشند.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار