موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
17102
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

شماره جدید ماهنامه کودک منتشر شد

از جمله موضوعات این شماره نشریه می‎توان به استفاده از فرصت های تربیتی، نحوه برخورد با دزدی کودک، بازی هایی برای کاهش هراس اجتماعی، نقش والدین در اصلاح و تغییر رفتار کودک،تربیت مهارت های اجتماعی کودک، آسیب های کم فرزندی، شمارش پول، تاثیرات محیط بر کودک، کودک کتابخوار من، اثرات منفی رسانه های ارتباطی در کودک، مدیریت رسانه در خانواده، آموزش کامپیوتر به کودک، نقش مادر در تربیت، جامعه مجازی کمتر، زندگی بهتر اشاره کرد.

به گزارش کودک پرس، شماره 130 ماهنامه کودک اردیبهشت 96، به مدیر مسئولی دکتر رضا پورحسین منتشر شد. از جمله موضوعات این شماره نشریه می‎توان به استفاده از فرصت های تربیتی، کلاس های بارداری، تغذیه صحیح نوجوانی، آلرژی، سنگ های ادراری، آزمایش بارداری و اسید فولیک، مکیدن انگشت، تجربه سوئد در فرزند پروری، همشیرها و تعاملات آنها، خودارضایی کودک، نحوه برخورد با دزدی کودک، بازی هایی برای کاهش هراس اجتماعی، دعوا کار بدیه، نقش والدین در اصلاح و تغییر رفتار کودک، فحش!، شما از کدام والدین هستید؟، تربیت مهارت های اجتماعی کودک، آسیب های کم فرزندی، شمارش پول، تاثیرات محیط بر کودک، کودک کتابخوار من، اثرات منفی رسانه های ارتباطی در کودک، مدیریت رسانه در خانواده، آموزش کامپیوتر به کودک، نقش مادر در تربیت، جامعه مجازی کمتر، زندگی بهتر اشاره کرد.

کودک، سیزده سال با شعار همه چیز درباره کودک در ماهنامه کودک و با هدف رشد و تعالی همه جانبه کودک و نوجوان و با ارائه شاخصه های کودک تراز جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود. این ماهنامه با همکاری انجمن های ایرانی روان شناسی و انجمن روان شناسی بالینی کودک و نوجوان با عناوینی تحت 4 عنوان سلامت و تندرستی، روان شناسی، هویت و سبک زندگی و صفحات سرگرمی و خلاقیت به چاپ می رسد.

علاقمندان نیز می توانند برای اشتراک یکساله با 50 درصد تخفیف با شماره های 5-88926034 تماس حاصل نمایند.

منبع : روابط عمومی ماهنامه کودک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار