موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
16749
۲۰ فروردین ۱۳۹۶

آخرین خبرها از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب احتمالی دبیرجشواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: وقتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار می شود، صفر تا صد تصمیم گیری های مرتبط با جشنواره نیز باید در استان انجام شود. از این رو دبیر جشنواره نیز می تواند از سوی استان همدان انتخاب شود، هر چند اگر مشورتی نیاز باشد ارائه می دهیم.

به گزارش کودک پرس، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز اظهار کرد: اعتقادم بر این است که وقتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار می شود، صفر تا صد تصمیم گیری های مرتبط با جشنواره نیز باید در استان انجام شود. از این رو دبیر جشنواره نیز می تواند از سوی استان همدان انتخاب شود، هر چند اگر مشورتی نیاز باشد ارائه می دهیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: بعد از تعطیلات نوروز ۹۶ جلساتی با مدیرکل ارشاد استان همدان داشتیم. گویا اداره کل ارشاد استان همدان با چند تن از دوستان برای دبیری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان جلساتی را داشتند و به زودی جمع بندی نهایی را اعلام می کنند.

وی درباره وضعیت انتخاب و معرفی دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که در اسفندماه سال ۹۵ اعلام کرده بود که تا پایان فروردین ماه سال ۹۶ انجام می شود به خبرنگار مهر گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم روند انتخاب دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دست انجام است و تا پایان فروردین ماه سال جاری دبیر این دوره از جشنواره نیز انتخاب و معرفی می شود.

سعیدی اسدی دبیری سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و شهرام کرمی دبیری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را عهده دار بودند.

منبع: بی باک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار