موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
166861
۰۱ مرداد ۱۳۹۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دستاوردهای نظام با شیوه‌های نوین و هنرمندانه برای نسل نوجوان و جوان تببین شود

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: دستاوردهای مختلف نظام به نسل جوان و نوجوان با شیوه‌های نوین، به‌روز، هنرمندان و ابتکاری تببین شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اهمیت و ویژگی خاص تبیین دستاوردهای نظام در طول چهار دهه گذشته اهمیتی مضاعف دارد.

وی افزود: شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان با مدیریت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، همت و تلاش مدیران دستگاه‌ها و اعضای این شورا از ماه‌های ابتدایی سال تشکیل و تاکنون چندین جلسه در قالب کارگروه‌های تخصصی و هیأت اندیشه‌ورز برگزار شده است.

حجت الاسلام تقی زاده تأکید کرد: با توجه به چهار دهه حیات انقلاب اسلامی، لازم است؛ دستاوردهای مختلف نظام به نسل جوان و نوجوان با شیوه های نوین، به‌روز، هنرمندانه و ابتکاری تببین شود و این انتقال از طریق برنامه های متنوع، کیفی و هنری می تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

همچنین مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار اشت هرچند اشکالاتی به تصمیم گیری های مجلس و دولت وارد است، اما برای مقابله با هجمه ها و حمله های دشمنان، تبیین و تشریح خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی گامی مؤثر و ضروری است.

وی ادامه داد: حوادث و ناآرامی های دی ماه سال گذشته نشان داد که منافقین با اطلاعات غلطی که در اختیار سران آمریکا گذاشته بودند میخواستند شیرینی چهلمین سالگرد انقلاب را به کام مردم تلخ کنند، در همین راستا ترامپ چند روز قبل از موعد مقرر که گفته بود از توافق نامه برجام خارج شد.

خدابخش تأکید کرد: استقلال، عزت و عظمت انقلاب اسلامی از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که در چهلمین سال انقلاب اسلامی باید به آنها پرداخته شده و به نسل جوان تبیین شود. صداوسیما و همه رسانه های گروهی و فضای مجازی در بستر سازی تشریح عملکرد انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار دارند.

گفتنی است، در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان همراه بود، مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و تشریح عملکرد نظام اسلامی در حوزه های مختلف پرداختند.

منبع: خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار