163487
۱۲ تیر ۱۳۹۷

قتل پسر نوجوان به خاطر متلک‌پرانی

پسر نوجوانی که به خاطر متلک‌پرانی به خواهرش مرتکب قتل دوستش شده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، اوایل پاییز‌سال‌۹۵، مأموران پلیس از مرگ مشکوک پسر نوجوانی در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به محسن ۱۷‌ساله بود که در یکی از خیابان‌های شوش در جریان درگیری با دوست ۱۷‌ساله‌اش به نام آرش بر اثر ضربه چاقو به شکمش به بیمارستان منتقل شده، اما بر اثر شدت جراحات فوت کرده بود.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی آرش به عنوان عامل قتل تحت تعقیب قرار گرفت، اما شواهد نشان می‌داد وی بعد از حادثه با موتور به مکان نامعلومی گریخته است.

در روند تحقیقات خواهر آرش که به شدت گریه می‌کرد به مأموران گفت: «محسن یکی از دوستان برادرم بود و همدیگر را می‌شناختیم. روز حادثه از مدرسه به خانه برمی‌گشتم که بین راه او مرا دید و متلک انداخت. از این ماجرا ناراحت شدم به همین دلیل وقتی به خانه آمدم ماجرا را به برادرم گفتم. آرش با شنیدن این موضوع عصبانی شد و در حالیکه کارد آشپزخانه را برداشته بود از خانه بیرون رفت. از ترس و وحشت او را دنبال کردم تا مانع رفتنش شوم، اما او به محض خارج شدن از در خانه با محسن روبه‌رو شد. آرش از شدت عصبانیت بلافاصله یک ضربه چاقو به شکم مقتول زد و سپس سوار موتور شد و فرار کرد.»

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران موفق شدند آرش را چند روز بعد از حادثه شناسایی و بازداشت کنند. پسر نوجوان در بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرد و با تأیید توضیحات خواهرش ماجرا را شرح داد. با اقرار‌های متهم، پرونده با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم، در دادسرا کامل و به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب پسر نوجوان روز گذشته مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی کیخواه قرار گرفت، اما این جلسه به خاطر غیبت وکیل متهم به جلسه بعدی موکول شد.

 

 

 

 

منبع: روزنامه جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار