162929
۱۰ تیر ۱۳۹۷

ناکامی هندبالیست‌های نوجوان آذربایجان غربی در لیگ کشوری

دبیر هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: تیم‌های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.

به گزارش کودک پرس ، جعفر فلاحت افزود: این مسابقات با حضور 21 تیم در چهار گروه ( چهار و پنج تیمی) برگزار شد و تیم هیات هندبال ارومیه در گروه چهار با تیم های سبزوار، خرم آباد، قزوین و محرابی کرمان هم گروه بود.
وی بیان کرد: هیات هندبال نقده نیز در گروه 2 با تیم های زنجان، فردوس، جهرم و نجف آباد رقابت کرد.
فلاحت گفت: در روز نخست این مسابقات تیم ارومیه ابتدا با نتیجه 22 بر 19 مقابل خرم آباد مغلوب شد و در ادامه با نتیجه 24 بر 21 برابر سبزوار پیروز شد و نخستین برد خود را در این مسابقات تجربه کرد.

وی ادامه داد: ارومیه در سومین دیدار خود با نتیجه 28 بر 25 برابر قزوین شکست خورد و سپس موفق شد 20 بر 13 کرمان را شکست دهد ولی به دلیل قرار گرفتن در رده سوم جدول (گروه چهار) از راهیابی به مرحله بعدی بازماند.

وی ادامه داد: در گروه 2 این مسابقات نیز تیم هیات نقده با قبول چهار شکست متوالی در برابر زنجان، فردوس، جهرم و نجف آباد بدون امتیاز از دور مسابقات حذف شد.
2 داور از ارومیه در بین داوران وظیفه قضاوت مسابقات را برعهده داشتند.
مرحله گروهی مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه های کشور از 6 تا 9 تیر ماه جاری به میزبانی تبریز برگزار شد.

 

هندبال آذربایجان غربی چند سالی است که دچار عقب افتادگی جدی شده به طوری که با سقوط 14 پله ای در ارزیابی فدراسیون مواجه است.
این هیات از رده دهم به رده بیست و چهارم تنزل کرده است که این امر نشان از نیاز شدید به تلاش روزافزون برای رسیدن به روزهای اوج گذشته است.

هم اکنون فرزاد امانی و وحید هاشمی، 2 بازیکن ملی پوش ارومیه در ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی کشور هستند که روزنه امیدی برای چراغ خاموش هیات هندبال آذربایجان غربی به شمار می روند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار