161932
۰۴ تیر ۱۳۹۷

ووشوکار زنجانی عازم مسابقات جهانی برزیل می‌شود

مربی ووشو تیم نوجوانان زنجان گفت: ابراهیم اصلانی، سانداکار نوجوان زنجانی در قالب تیم‌ملی به رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان اعزام می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علی اسماعیلی افزود: این پیکارها در 2 بخش تالو و ساندا و در رده های سنی نونهال، نوجوان، جوان و در شهر برازیلیا (پایتخت برزیل) برگزار می شود و ملی پوشان ایران نیز 16 تیر اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این رقابت های جهانی در بخش تالو در رده سنی نونهال، نوجوان و جوان و بخش ساندا نیز در رده نوجوانان و جوانان و با حضور ووشوکاران 70 کشور در 2 بخش مردان و زنان از 20 تا 25 تیر جاری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اصلانی، جزو سه سانداکار نوجوان اعزامی به این مسابقات است که در وزن 56 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: چهارم تیر جاری، آخرین مرحله اردوی آمادگی (مرحله پنجم) به مدت 12 روز در آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سید محمد حسینی از تالوکاران جوان زنجان نیز در این مسابقات جهانی حضور خواهد یافت به پیکارهای ووشو بین المللی جام پارس در استان گلستان اشاره و تصریح کرد: مهدی محمدی، علی محمدی و محسن محمدسیفی از زنجان در این مسابقات که با شرکت هفت تیم خارجی و 2 تیم داخلی برگزار می شود حضور دارند که به ترتیب در اوزان 56، 65 و 70 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند.

آیین افتتاحیه مسابقات ووشو بین المللی جام پارس، شامگاه شنبه /دوم تیر جاری/ با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد.

تیم های ووشو هندوستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، لبنان، ویتنام و ارمنستان در این مسابقات که از امروز به مدت 2 روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می شود حضور دارند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار