158931
۱۷ خرداد ۱۳۹۷
جواد زاهدی؛

برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باید هدف‌دار باشد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باید هدف‌دار باشند.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان غربی گفت:برنامه های اوقات فراغت نباید با رویکرد صرفا پر کردن وقت و یا با هدف سرگرم کردن بچه‌ها درمحیط بیرون از خانه در نظر گرفته شود چرا که بزرگ‌ترین برنامه‌ی کانون کشف و شکوفایی استعداد‌ها وخلاقیت مخاطبان است.

وی افزود:تلاش شده است با ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان انس با کتاب و کتابخوانی توسعه بیشتری یابد، بر همین اساس برنامه‌های مختلفی از جمله جشنواره قصه گویی، طرح تقویت کتابخوانی با عنوان کتاب خوانان کوچک در طول تابستان اجرا خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان غربی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های کانون، کارگاه‌های دوره‌ای در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی است که به منظور پرورش روحیه و تفکر کارآفرینی در کودکان ونوجوانان و شکوفایی استعدادهایشان است، در این خصوص فعالیت هایی، چون خوشنویسی، موسیقی، تفکر خلاق، نجوم، سفال، شطرنج و… انجام خواهد شد.

زاهدی افزود: بر همین اساس کارگاه‌های تخصصی بین اولیاء و نوجوانان تحت عنوان مهارت‌های زندگی تشکیل می‌شود.

وی همچنین از اجرای ویژه برنامه‌ی ادبی دو پنجره با حضور نویسندگان مشهور خبر داد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار