158689
۱۳ خرداد ۱۳۹۷

جزئیات کودک ربایی در همدان تبیین شد

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری رباینده نوزاد ۲ روزه در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و جزئیات این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش سرقت نوزاد پسر 2 روزه ای از بیمارستان فاطمیه همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اولیه و حضور ماموران در بیمارستان و بررسی دوربین درب پشت بیمارستان، مشخص شد مردی با در دست داشتن قنداقه یک طفل، از آن درب خارج و سوار بر یک دستگاه خودرو سواری تاکسی پراید شد و پس از حدود پنج دقیقه خانمی از درب بیمارستان خارج و پس از سوار شدن به تاکسی محل را ترک کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: با تعامل صورت گرفته با واحد تاکسی رانی، راننده این خودرو به سرعت شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی اضافه کرد: راننده تاکسی در بازجویی ها اعتراف کرد که در جلوی بیمارستان فاطمیه برای مسافرکشی توقف کرده بودم که خانمی خود را ساکن یکی از مناطق همدان معرفی و اعلام کرد فرزندم بستری است و از من خواست تا از درب پشت برای انتقال آنها به منزلشان اقدام کنم.
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: به گفته راننده، وی خودرو خود را در کوچه پشت بیمارستان برای سوارکردن مسافرانش پارک کرده، سپس برای کمک کردن به این زن، به محوطه بیمارستان مراجعه می کند و پنج دقیقه پس از تحویل گرفتن نوزاد، این زن نیز سوار تاکسی شده و به سمت منزل حرکت می کنند.
فرمانده انتظامی همدان ادامه داد: منزلی که احتمال می رفت طفل ربوده شده در آن محل نگهداری شود، به سرعت توسط پلیس آگاهی شناسایی و در بازرسی از آن، نوزاد ربوده شده مشاهده و به همراه متهمه برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل می شوند.

وی عنوان کرد: متهمه در تحقیقات پلیس مدعی می شود که حدود 10 سال پیش ازدواج کرده و به دلایل پزشکی نمی تواند صاحب فرزند شود و از این رو تصمیم به ربودن یک نوزاد پسر از بیمارستان گرفته است.
سردار کامرانی صالح اضافه می کند: متهمه ادعا کرده است که به علت نازایی مدتی در بیمارستان یاد شده بستری بوده و کارکنان زن بیمارستان را می شناخته است و پس از شناسایی کردن سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل، با برنامه قبلی وارد بیمارستان می شود.

وی اظهار داشت: این زن در ادامه اعترافات خود اعلام کرده است که به اتاقی که مادر و طفل در آن استراحت می کرده، وارد شده و با طرح این موضوع که فرزندش دچار ناراحتی بینایی است، نوزاد را تحویل گرفته و فرار کرده است.
فرمانده انتظامی همدان با یادآوری این موضوع که پرونده این کودک ربایی در کمتر از 24 ساعت بسته شد، افزود: پس از دریافت نظریه سلامتی و معاینه نوزاد توسط پزشک، با حضور ماموران حراست بیمارستان فاطمیه و دانشگاه علوم پزشکی، این طفل به مادرش تحویل و متهمه با تشکیل پرونده به مراجعه قضایی تحویل شد.

 

نوزاد 2 روزه ای پنجشنبه هفته گذشته از بیمارستان فاطمیه شهر همدان ربوده شده بود که با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس آگاهی روز گذشته پیدا شد و بار دیگر به آغوش خانواده بازگشت.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار