158507
۱۲ خرداد ۱۳۹۷
واکنش شهرداری منطقه ۱۵ به بروز حادثه برای کودک ۳ ساله؛

بازبینی تمهیدات لازم برای ایمنی پارکها/ حمایت از کودک آسیب دیده

در پی بروز حادثه برای کودکی در فضای بازی در منطقه ۱۵ شهرداری تهران اعلام کرد تمهیدات لازم برای ایمنی شهروندان در فضاهای شهری اندیشیده می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای کودکی در فضای بازی جهت تنویر افکار عمومی اعلام کرد: بوستان ها و مراکز تفرجگاهی در راستای خدمت رسانی و ایجاد فضاهای تفریحی و فراغتی شهروندان ایجاد می شود. در این راستا تعداد ۱۲۴ بوستان به مساحت بیش از ۶۷۰ هکتار در منطقه ۱۵ ایجاد شده که در اغلب آنها وسایل بازی کودک و وسایل ورزشی نصب است.

درخصوص گزارش حادثه ای برای یک کودک٬ شهرداری منطقه ۱۵ به محض اطلاع از موضوع، کارشناسانی را برای  بازدید از وسیله بازی یاد شده اعزام کرد تا در صورت نیاز اقدامات بعدی برای جلوگیری از حوادث مشابه انجام پذیرد.

ضمنا به منظور دلجویی از خانواده محترم کودک حادثه دیده، دیداری نیز با این خانواده داشته و آماده هرگونه همکاری و مساعدت هستیم.

 

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کودک عزیزمان، نسبت به پیش بینی تمهیدات ایمنی لازم در فضاهای شهری که مورد استفاده شهروندان عزیز است، تاکید مجدد بعمل آمده تا از تکرار حوادث ناخوشایند این چنینی جلوگیری به عمل آید.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار