موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
157777
۰۸ خرداد ۱۳۹۷

حضور نابغه قرآنی کشور در نمایشگاه قرآن/ ارائه مشاوره حفظ و استقبال مردم

علی امینی نابغه نوجوان قرآنی باحضور در بخش حفظ نمایشگاه قرآن به ارائه مشاوره در زمینه حفظ به عموم علاقه‌مندان پرداخت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ، علی امینی حافظ کل و نابغه قرآنی شب گذشته باحضور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در بخش حفظ نمایشگاه قرآن حضور یافت و مورد استقبال قرآن دوستان قرار گرفت.

این نابغه قرآنی طی سال‌های اخیر از رسانه‌ها دور بود و همین دوری از رسانه و گذر او از دوران کودکی به نوجوان سبب شده بود بسیاری از علاقه‌مندان به قرآن کریم چهره او را در نگاه نخست نشناسند و اما به محض اطلاع از حضورش در نمایشگاه به سراغ وی می‌رفتند.

 

 

امینی سال ۹۱ به همراه پدرش در سالن اجتماعات خبرگزاری با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

امینی در گفت‌‌وگویی درخصوص فعالیتش در سال‌های اخیر گفت: به لطف خدا مشغول تحصیل در پایه هفتم حوزه علمیه هستم و در کنار تحصیل در حوزه آموزش قرآن هم در کنار پدر فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: از همان ابتدا که کل قرآن را حفظ کردم به دنبال ترجمه و مفاهیم آیات الهی هم بودم و در این زمینه‌ هم برنامه‌های مختلفی را در زمینه تفسیر دنبال کردم تا بتوانم آیات قرآن را به صورت کاربردی و موضوعی برای مردم شرح دهم.

این حافظ کل قرآن کریم درباره برنامه‌های تبلیغی‌اش گفت: درسال‌های اخیر در برنامه‌ها و سفر‌های تبلیغی زیادی در داخل و خارج از کشور حضور داشتم و در مجموع در بیش از ۸۰۰ همایش و نشست و برنامه مختلف سخنرانی داشته‌ام.

 

 

علی امینی حافظ کل قرآن کریم و متولد سال ۱۳۸۱ شهر قم است که بیش از ۱۰ رتبه برتر شهرستانی، استانی و کشوری در کارنامه دارد.

اشراف به ترجمه ومفاهیم آیات قرآن کریم با استفاده از ۷ ترجمه و اجراء در بیش از ۱۸۰۰ برنامه درکشورهای مختلف از جمله لبنان، عراق، مالزی، عربستان و دیگر کشور‌ها به زبان‌های فارسی و عربی از جمله فعالیت‌هایش به شمار می‌رود.

امینی از معدود حفاظ کشور است که بصورت موضوعی و کاربردی قرآن را حفظ کرده و به علوم قرآنی و مباحث تفسیری آشنا است. وی سال ۹۱ توسط آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از طرف ایشان به عنوان حافظ کل و مفسر قرآن تجلیل شد. همچنین وی تاکنون دوبار در محضر رهبر معظم انقلاب به اجرای برنامه پرداخته و مورد تفقد معظم‌له قرار گرفته است.

 

 

سخنرانی در بیش از ۸۰۰ همایش بین‌المللی، تخصصی و نماز جمعه و محافل علمی، دانشگاهی و حوزوی از جمله فعالیت‌های امینی است که از جمله آنها می‌توان به حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) و حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) اشاره کرد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار