155572
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
فرماندار بندر آستارا؛

حضرت امام خمینی(ره) برای نسل نوجوان و جوان معرفی شود

فرماندار بندر آستارا گفت: حضرت امام خمینی(ره) شخصیت ممتازی است که باید برای جامعه امروز به ویژه نسل نوجوان و جوان که دوران حیات آن بزرگوار را درک نکرده‌اند به خوبی معرفی شود.

به گزارش کودک پرس ، یونس رنجکش، فرماندار آستارا در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: ابعاد مختلف ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) برای جامعه تبیین شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با معرفی ویژگی های منحصر به فرد حضرت امام خمینی(ره) سبک زندگی سیاسی و اجتماعی آن بزرگوار در جامعه احیاء کنیم.

فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیت ممتازی است که باید برای جامعه امروز به ویژه نسل نوجوان و جوان که دوران حیات آن بزرگوار را درک نکرده اند به خوبی معرفی شود.

 

وی ادامه داد: بهره مندی از زوایای مختلف زندگی حضرت امام خمینی(ره) می‌تواند الگوی مناسب رفتاری برای مدیران و جامعه باشد.

رنجکش بر برنامه ریزی های جامع، متنوع و بهره گیری از ظرفیت های مختلف شهرستان در بزرگداشت یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) در بندر آستارا تاکید کرد و گفت: از مردم و مسئولان انتظار است در آیین های بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.

 

وی در ادامه به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر از جمله حماسه های تاریخی ملت ایران است.

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا تصریح کرد: این حماسه تاریخی هیچوقت از ذهن و خاطره ها حذف نمی‌شود.

 

رنجکش خواستار برنامه ریزی های جامع در بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس در بندر آستارا شد و گفت: باید بتوانیم از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در این روز تقدیر و تجلیل کنیم.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار