154812
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان:

هفتمین جشنواره نوجوان سالم در همدان برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در آموزش و پرورش این ناحیه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد سلیمانی با بیان اینکه مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم با تجلیل از مربیان و دانش آموزان برگزیده و با حضور جمعی از مسئولین استانی، رابطین جشنواره، فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره از مربیان و دانش‌آموزان برتر در جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس برگزار می‌شود.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان با اشاره به تأکید بر بحث سلامت در آیات و روایات، گفت: در مبانی بهداشت اسلامی حفظ سلامتی از مصالح عمومی نظام اجتماعی و بخشی از مسوولیت همگانی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به مولفه‌های زندگی سالم در ابعاد جسمی و روحی، عنوان کرد: یکی از ساحت‌های 6گانه سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، ساحت زیستی و بدنی است.

 

سلیمانی با بیان اینکه اگر جسم سالم نباشد و بهداشت روان مورد توجه قرار نگیرد، آموزش و یادگیری در مدارس محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تعمیق جریان یادگیری در گرو سلامتی جسمی و روحی دانش‌آموزان است که نقش مراقبین سلامت در تحقق این مهم بسیار پررنگ و کلیدی است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار