موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
154302
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

روایت «آقای مهدی! سلام» از نامه‌های کودکانه به امام زمان

کتاب «آقای مهدی! سلام» با موضوع نامه‌های کودکانه به امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) نوشته حمیده رضایی ویژه گروه سنی کودک روانه بازار نشر شده است.

به گزارش کودک پرس ، کتاب «آقای مهدی! سلام» با موضوع نامه های کودکانه به امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) نوشته حمیده رضایی و تصویرگری سیده زهرا برقعی در 11 صفحه توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عجل‌الله) منتشر شده است.

عنوان کتاب، «آقای مهدی! سلام» است، که با متن و محتوای کتاب کاملا ارتباط دارد زیرا متن کتاب مجموعه نامه‌هایی که کودکان با زبان خودشان به امام زمانشان نوشته‌اند و این عنوان کاملا درخور این کتاب است. هر نامه نیز مستقلا عنوانی دارد که آن عناوین نیز کاملا با متن نامه متناسب‌ است.

 

موضوع کتاب در کل پنج نامه ای است که کودکان مختلف با زبان کودکانه‌اشان خطاب به امام زمان(عجل‌الله) نوشته و با ایشان درد و دل کرده و خواسته‌هایشان را مطرح کرده‌اند. به هر نامه دو صفحه اختصاص داده‌شده که در یک صفحه متن نامه است و در صفحه مقابل آن نقاشی مرتبط با متن کشیده شده‌است که کاملا با آن سازگار‌ است.

 

 

مخاطب کتاب کودکان هستند، آنها با خواندن این کتاب شیوه‌ صحبت کردن با امام زمان(عجل‌الله) خود را یاد می‌گیرند همانطور که می‌توانند با پدر و مادر یا خواهر و برادرشان به راحتی صحبت کنند، با امام حاضر خود نیز به راحتی و به شیوه‌های مختلف که یکی از آنها نوشتن نامه است صحبت کنند و با ایشان همواره در ارتباط باشند.

 

هدف نویسنده و ایده‌ اصلی او در نوشتن این کتاب آشنا کردن کودک با امام حاضر او و نشان دادن نحوه ارتباط آنها با ایشان است و بیان برخی نکات اخلاقی در قالب نامه از زبان خود کودکان که مخاطب خاص کتاب هستند و به این طریق موثرتر خواهد بود و نویسنده در تحقق این هدف موفق بوده‌است.

از مفاهیم کلیدی بیان شده در آن در خلال نامه‌های کودکان می‌توان به اشتیاق بزرگتر برای خواندن دعای ندبه در صبح جمعه، چگونگی دوستی با امام زمان(عجل‌الله)، روش خوشحال کردن امام زمان(عجل‌الله)، دعا‌ کردن برای ظهور امام زمان(عجل‌الله) تا دنیا زیبا‌تر شود، اشاره‌کرد.

 

گفتنی است، این کتاب 25 هزار ریال قیمت دارد که علاقه مندان می توانند برای خرید آن با شماره تلفن ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت www.Mahdaviat.ir مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار