153609
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
رئيس هیأت دووميدانی استان قم:

دووميدانی كار قمی به المپيك نوجوانان جهان راه یافت

رئيس هیأت دووميدانی استان قم از موفقيت دووميدانی كار نوجوان قم در كسب سهميه ورودی مسابقات انتخابی المپيك نوجوانان جهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی رضایی اظهار کرد: از ابتدای سال 1397 تا کنون سه اعزام به رقابت‌های کشوری داشته‌ایم و خوشبختانه دو عنوان قهرمانی تیمی از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور و یک مدال طلا از لیگ طلایی این رشته نصیب دوومیدانی قم شده است.

وی ادامه داد: در مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی رضا ملک‌پور با عملکردی کم‌نظیر توانست بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست یافته و قم را صاحب نشان ارزشمند طلای این رقابت‌ها کند و یک رکورد بسیار خوب بر جای بگذارد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: سپس پیکارهای دوومیدانی قهرمانی رده سنی جوانان پسر و دختر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید که در بخش تیمی پسران با اقتدار دو طلا، پنج نقره و یک برنز گرفتیم و قهرمان شدیم، ضمن اینکه در بخش دختران یک برنز به تیم قم اختصاص یافت.

 

وی ابراز کرد: سومین رویداد کشوری سال 1397 در رشته دوومیدانی، مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران بود که به میزبانی هیأت دوومیدانی استان کردستان و در شهر سنندج به انجام رسید و سرانجام دوومیدانی‌کاران قم با کسب سه طلا، سه نقره و یک برنز به مقام قهرمانی ایران رسیدند.

رضایی عنوان کرد: در واقع در سه اعزام به رقابت‌های کشوری سال جاری، دو قهرمانی تیمی در مسابقات نوجوانان و پسران ایران کسب کردیم و این یک افتخار و دستاورد ارزشمند برای ورزش قم به ویژه خانواده دوومیدانی است و از این به بعد بیش از این موفقیت‌های دوومیدانی قم را شاهد خواهیم بود.

 

وی سپس به موفقیت دوومیدانی‌کار قم در ثبت حد نصاب ورودی مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان جهان اشاره و بیان کرد: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان پسر و دختر کشور به میزبانی شهر سنندج که به منظور ارزیابی عملکرد دوومیدانیکارانسراسر کشور و شناخت ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران برگزار شد، علی قاسم‌بابایی از تیم هیأت دوومیدانی قم در رشته 100 متر ورودی این رقابت‌ها را کسب کرد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم خاطرنشان کرد: رقابت‌های دوومیدانی انتخابی المپیک نوجوانان دنیا، اوایل تیرماه در کشور تایلند برگزار می‌شود و در صورت کسب ورودی‌ها، ملی‌پوشان نوجوان ایران به مسابقات المپیک نوجوانان جهان در آرژانتین اعزام خواهند شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: علی قاسم‌بابایی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور در رشته 100 متر که حد نصاب مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان 10 ثانیه و 85 صدم ثانیه بود، موفق به ثبت رکورد 10 ثانیه و 74 صدم ثانیه شد تا مجوز سفر به تایلند را کسب کند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار