153160
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

کشته و زخمی شدن ۱۰ کودک در نتیجه انفجار در حسکه سوریه+ تصاویر

رسانه‌های خبری سوریه از کشته و زخمی شدن شماری از کودکان در نتیجه وقوع انفجار در بزرگ‌ترین شهر کردنشین این کشور خبر دادند.

به گزارش کودک پرس ، انفجار مین به جای مانده از گروهک تروریستی داعش در جنوب شهر کردنشین حسکه در شمال شرق سوریه، کشته شدن یک کودک و زخمی شدن هفت کودک دیگر را در پی داشته که وضعیت آنها وخیم است.

خبرنگار سانا در این باره تاکید کرد که مین منفجر شده در نزدیکی یک محل دفن زباله در حومه محله «النشوه الغربیه» جاسازی شده و هنگام انفجار آن نیز کودکان در محل وقوع حادثه حضور داشتند.

 

در همین حال، خبرنگاران خبرگزاری «هاوار نیوز» نیز گزارش دادند که انفجار مذکور ناشی از یک بمب دست ساز تعبیه شده در کنار محل دفن زباله در نزدیکی پل «ابیض» در جنوب غرب حسکه بوده و ساعت ۱۱:۴۵ پیش از ظهر چهارشنبه به وقت محلی (۱۳:۱۵ ظهر به وقت تهران) روی داده در حالی که کودکان آن هنگام در محل وقوع حادثه مشغول بازی بودند.

 

به گفته خبرنگاران هاوار، آمار اولیه قربانیان انفجار حسکه حاکی از آن است که سه کودک شش تا ۱۰ ساله جان خود را از دست دادند و هفت کودک ۹ تا ۱۵ ساله نیز زخمی شدند که به بیمارستان انتقال یافتند اما در وضعیت وخیمی به سر می برند.

 

 

 

 

 

منبع: شفقنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار