موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
151943
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
مدیر فرهنگی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خبر داد :

برپایی غرفه‌های مهدویت و فرهنگی در بهشت رضا

مدیر فرهنگی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد درباره برنامه‌های سازمان فردوس‌ها در ایام نیمه شعبان تشریح کرد: در این ایام غرفه مهدویت در پایانه اتوبوسرانی بهشت رضا مستقر است، همچنین غرفه‌های فرهنگی شامل غرفه‌های کودک، غربالگری، طب سنتی، عرضه محصولات فرهنگی و رادیو بهشت برای جویا شدن نظرات شهروندان فعالیت دارند.

به گزارش کودک پرس ، سعید بیژنی در نشست خبری با موضوع جشن‌های نیمه شعبان در بهشت رضا(ع) و زیارت اهل قبور که در سالن کنفرانس شهرآرا برگزار شد با بیان اینکه رویکرد آرامستان‌ها بُعد فرهنگی است، بیان کرد: بنابراین می‌طلبد که در ایام پیک، بهره‌برداری کافی صورت گیرد تا مردم دست خالی از آن بیرون نروند.

وی درباره برنامه‌های سازمان فردوس‌ها تشریح کرد: در این ایام غرفه مهدویت در پایانه اتوبوسرانی بهشت رضا مستقر است، همچنین غرفه‌های فرهنگی شامل غرفه‌های کودک، غربالگری، طب سنتی، عرضه محصولات فرهنگی و رادیو بهشت برای جویا شدن نظرات شهروندان فعالیت دارند.

مدیر فرهنگی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه گروه مخاطب، کودکان و بزرگسالان هستند گفت: سه جشن در بعدازظهر روزهای ایام‌البیض در بهشت رضا برگزار می‌شود که جشن پایانی نسبت به سایر جشن‌ها پررنگ‌تر است.

بیژنی افزود: گروه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سطح آرامستان استقرار دارند و مبلغین و مشاورین دینی برای پاسخگویی به سؤالات و تشکیل حلقه‌های معرفتی در بلوک‌های پرمخاطب حاضر هستند.

وی از برپایی هفت نماز جماعت در هفت مکان آرامستان خبر داد و اظهار کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی با رویکرد معاد، برقراری کیوسک‌های اطلاع‌یابی و پیدا کردن قبور، آماده‌سازی و تبلیغات محیطی با بیش از 15 بیلبورد، 25 رولاپ، 50 تابلوی فرهنگی و 200 بنر از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار