147625
۲۷ اسفند ۱۳۹۶

رکوردی در اردوی وزنه‌برداران نوجوان و جوان کشور جابجا نشد

اردونشینان نوجوان و جوان وزنه‌برداری کشور پس از حدود یک ماه حضور در اردوی گرگان در رکوردگیری انتخابی تیم ملی؛ رکوردی جابجا نکردند.

به گزارش کودک پرس ، رکوردگیری انتخابی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های 2018 ازبکستان (اردیبهشت 97) در سالن مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، اما هیچ یک از وزنه برداران در اوزان و رده های سنی مختلف نتوانستند رکوردی را جابجا کنند.
پیش از آغاز این اردو وزنه برداران نوجوان درعلی آبادکتول از توابع گلستان و جوانان در مشهد اردو برگزار کرده بودند و آخرین مرحله اردوی آنان در سال جاری بطور مشترک در گرگان برگزار شد.

در رکوردگیری اردوی گرگان 13 نفر از وزنه برداران رده سنی نوجوانان و 15 نفر در رده سنی جوانان شرکت داشتند.
رییس فدراسیون وزنه برداری که تماشاگر این رکوردگیری بود گفت: آخرین مرحله اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان از اول اسفند ماه در گرگان آغاز شد و اینک ورزشکاران به استانهای خود باز خواهند گشت و در ادامه از سوم فروردین 97 از سوی کمیته فنی نفرات نهایی به تیم ملی دعوت می شوند.
علی مرادی اظهار کرد: این اردوها به منظور شناسایی نفرات برتر و انتخاب اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی 2018 ازبکستان برگزار شد.

به گفته وی؛ در اردوی گرگان وزنه بردارانی از کشورهای نپال، تاجیکستان، عراق و افغانستان در کنار وزنه برداران ایرانی حضور داشتند.
وی ادامه داد: حمید رشیدی سرمربی، بهادر مولائی و علی امینی فرد به عنوان مربی، حمیدرضا کاظمی نژاد مدیر فنی تیم های ملی پایه و امید رضایانی به عنوان سرپرست در کنار وزنه برداران حضور داشتند.
مرادی افزود: با رکوردگیری انجام شده، ملی پوشان نشان دادند که آمادگی کامل برای حضور در رقابت های آسیایی را داشته و کسب مدال های رنگین دور از دسترس نیست.

رییس فدراسیون وزنه برداری همچنین به انعقاد تفاهم نامه همکاری با هیات ورزش های روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: این قرارداد برای اولین بار در کشور در گلستان امضا و نخستین خانه وزنه برداری روستایی در نودیجه گرگان به بهره برداری رسید.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار