147124
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی خراسان شمالی تشریح کرد:

جزئیات ماجرای فوت چوپان فاروجی و نوجوان اسفراینی در سال جاری

فرمانده انتظامی خراسان شمالی به تشریح جزئیات ماجرای کشته شدن یک چوپان در فاروج و فوت او همچنین برخورد خودروی نیروی انتظامی با دو نوجوان در شهر اسفراین و فوت یکی از آنان که در سال جاری توسط نیروی انتظامی رخ داده بودند، پاسخ داد.

به گزارش کودک پرس ، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی درباره چرایی کشته شدن یک چوپان در شهرستان فاروج توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در آبان ماه امسال اظهار کرد: درباره این پرونده، دفتر حقوقی و واحد بازرسی فرماندهی انتظامی استان همچنین قوه قضاییه استان ورود کردند و بررسی های خود را انجام دادند.

سردار مظاهری گفت: واقعیت آن نبود که در نخستین روزهای این اتفاق منتشر شد.

وی توضیح داد: منتشر شده بود که خودروی نیروی انتظامی با گله گوسفند در شهرستان فاروج برخورد کرده است که با بررسی های انجام شده، هیچ اثری از برخورد نیروی انتظامی با گله گوسفند و تلف شدن گوسفند و یا گوسفندانی یافت نشد.

وی درباره جزئیات این اتفاق بیان کرد: یک مجرم در آن شهرستان که در هفته قبل تر از آن روز واقعه، در طرح موتور گیری با ماموران نیروی انتظامی درگیر می شود، در روز واقعه، با این بهانه که خودروی نیروی انتظامی با گله گوسفندان برخورد کرده است، جلوی خودروی نیروی انتظامی را می گیرد و میان ماموران نیروی انتظامی و او درگیری ایجاد می شود، یک درجه دار زخمی می شود و این مجرم که تلاش می کرده است تا اسلحه سرباز را بگیرد، یک مامور تیر هوایی شلیک می کند.

 

وی افزود: مجرم با یک مامور گلاویز می شود و در این هنگام یک تیر از اسلحه مامور خارج و به پای چوپان حاضر در محل اصابت می کند و چوپان زخمی می شود.

سردار مظاهری گفت: ماموران نیروی انتظامی هنگامی که می خواهند چوپان را به بیمارستان منتقل کنند، افرادی از اهالی روستای همان منطقه که به محل درگیری رسیده بودند، اجازه نمی دهند که مصدوم با خودروی نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شود و خود مصدوم را به بیمارستان انتقال می دهند.

وی عنوان کرد: در این واقعه چوپان در بیمارستان فوت می کند.

وی افزود: در این پرونده، یک مامور نیروی انتظامی بازداشت و البته با قرار وثیقه آزاد شد و در حال حاضر نیز این پرونده مراحل قانونی اش را طی می کند.

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین درباره برخورد خودروی نیروی انتظامی در شهر اسفراین با دو نوجوان حاضر در پیاده روی خیابان در این شهر نیز اظهار کرد: در سال جاری یک خودروی نیروی انتظامی این شهرستان با سرعت زیاد در تعقیب یک خودروی مجرم بود که در همان حین دو نوجوان که در پیاده رو یکی از خیابان های شهر اسفراین بودند، خودروی نیروی انتظامی به آنها برخورد می کند و یک نوجوان زخمی و یک کودک کشته می شود.

 

سردار مظاهری گفت: در همین زمینه پرونده ای تشکیل شد و در حال حاضر مراحل قانونی اش را طی می کند.

 

 

منبع: اترک نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار