146871
۲۴ اسفند ۱۳۹۶
تکواندوکار نوجوان زنجانی:

رویای هر ورزشکاری حضور و کسب موفقیت برای ایران در المپیک است

تکواندوکار نوجوان ملی‌پوش زنجانی با بیان اینکه در مسابقات جهانی در کشور مصر عنوان نایب قهرمانی را کسب کردم، گفت: رویای هر ورزشکاری حضور و کسب موفقیت برای ایران در المپیک است.

به گزارش کودک پرس ، شایان رستمی با بیان اینکه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات تکواندوی آسیا و جهان به صورت شخصی پیگیری می‌کند، اظهار کرد: این تمرینات زیر نظر محمد علوی مربی ارزنده تکواندوی استان زنجان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 2017 در چند مسابقه آسیایی و بین‌المللی تکواندو شرکت کرده است، تصریح کرد: در مسابقات آسیایی ویتنام به عنوان قهرمانی دست یافتم.

تکواندوکار نوجوان ملی‌پوش زنجانی با بیان اینکه در مسابقات جهانی در کشور مصر عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است، اظهار کرد: ۱۵ ساله هستم و برای آینده و موفقیت در رشته تکواندو برنامه‌های بسیار زیادی را در ذهن دارم.

 

رستمی با تاکید بر اینکه رویای هر شخص ورزشکاری حضور و کسب موفقیت برای ایران در المپیک است، ابراز کرد: در همین راستا برای حضور در المپیک برنامه‌ریزی کرده و برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال برای ایران و استان زنجان تلاش خواهم کرد.

 

وی در ادامه از آمادگی خود برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی تکواندو در سال آینده خبر داد و گفت: این مسابقات در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد و برای ملی‌پوش شدن و کسب افتخار همه تلاش خود را به کار خواهم بست.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار