موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
14650
۰۷ دی ۱۳۹۵

کمپین «تو تنها نیستی» چیست؟

نوجوانان حرف‌های شنیده نشده بسیاری دارند که فضایی تخصصی برای بروز آنها تا به امروز وجود نداشته و آنها از این طریق می‌توانند به راحتی حرف دل خود را بزنند.

به گزارش کودک پرس با توجه به شکاف عمیق ایجاد شده بین نوجوان امروزی و نسل قبل و دغدغه‌ها و مشکلات بسیار این گروه سنی در مواجه با جامعه، بزرگترها و هم‌سن‌وسالان خود کمپین «تو تنها نیستی» برای این گروه سنی تشکیل شده تا از این طریق نوجوانان و خانواده های آنان بتوانند آزادانه و بدون هیچ ترسی از طریق ارسال ویدیو به بیان عقاید، دیدگاه ها، دغدغه ها و مشکلات خود بپردازند.

نوجوانان حرف‌های شنیده نشده بسیاری دارند که فضایی تخصصی برای بروز آنها تا به امروز وجود نداشته و آنها از این طریق می‌توانند به راحتی حرف دل خود را بزنند و با دیگران به اشتراک بگذارند تا به این وسیله به صورت منطقی و عقلانی با کمک کارشناسان مربوطه راه حلی برای مشکلات‌شان پیدا شود.

تا کنون چهره‌های مشهور و محبوب هنری هم از کمپین «تو تنها نیستی» استقبال بسیاری کردند بطوریکه تعدادی از هنرمندان محبوب کشور بصورت ویدیویی در این کمپین حضور بهم رسانده و به بیان مشکلات و دیدگاههای خود در مورد نوجوانی و نوجوانان پرداخته‌اند.

از سوی دیگر مسوولان هم با توجه به مشکلات مطرح شده بی واسطه توسط نوجوانان در این کمپین، راهی تازه برای ارتباط با نوجوانان پیدا کردند که با استفاده از این فرصت می‌توانند راهکارهای مناسبی برای برآورده کردن نیازهای این گروه سنی پر اهمیت در جامعه پیدا کند.

 

 

 

منبع:    خبرآنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار