موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
145033
۱۶ اسفند ۱۳۹۶

یک آلبوم کودکانه از آهنگساز کودک پیش از انقلاب به بازار آمد

پس از انتشار مجموعه اول «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز»، موسسه فرهنگی هنری نقطه تعریف اقدام به انتشار مجموعه دوم این آلبوم کرد. این آلبوم به آهنگسازی نیکول الوندی ، شورامیخاییلیان و اسماعیل زرین‌فر بوده که مربوط به نسل پس از علی‌نقی وزیری و شاگردانش است.

به گزارش کودک پرس ، نیکول الوندی نوازنده جاز و آهنگساز کودک پیش از انقلاب است که از معروفترین قطعاتش می‌توان به “پاشو پاشو کوچولو” اشاره کرد. شورامیخاییلیان نیز از آهنگسازان روسی تبار بوده که به خاطر عشق به ایران و کودکانش در ایران ماند و قطعات زیبایی از جمله “کبوتر ناز من” خلق کرد و اسماعیل زرین فر هم از شاگردان زبده وزیری بود که قطعه معروف “قایقران”از ساخته‌های وی است.

تنظیم‌کنندگان این مجموعه محمد زرگری‌زاده، حسن اکبریان، سالار خاتون آبادی هستند. قطعات این آلبوم شامل آفتاب، زنبور طلایی، آقا خرگوشه، گربه نازنازی، خروسه، شیر آب، باغ وحش، آهای آهای ای گرگه، پاشو پاشو کوچولو، قایقران، کودکانه، گرگه، خورشید خانم، چرخ و فلک، کبوتر نزامن  واللائی است که همگی ازهمگی از قطعات خاطره انگیز نسل‌های گذشته و مربوط به شصت سال پیش هستند.

 

مجموعه «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز 2» با بسته‌بندی ویژه به همراه نقاشی‌های پازلی، رنگ آمیزی، نت‌ها و شعرها و سی دی با کلام و بی کلام به تصویر گری نگین احتسابیان وارد بازر شده است.

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار