144544
۱۴ اسفند ۱۳۹۶
دهیار قمصر:

افزایش امکانات ورزشی موجب ایجاد شور و نشاط در اهالی روستا می‌شود

دهیار قمصر گفت: افزایش امکانات ورزشی و در دسترس بودن اماکن ورزشی موجب ایجاد شور و نشاط اهالی و به ویژه جوانان و نوجوان می‌گردد.

به گزارش کودک پرس ، اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر به همراه سید حسین هژبری عضو شورای اسلامی و نماینده شورا در امور ورزش روستا از مجموعه چند منظوره ورزشی شهدای روستا بازید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت مجموعه  قرار گرفتند.

دهیار قمصر در حاشیه این بازدید گفت : مجموعه دهیاری وشورای اسلامی قمصر در دوره پنجم ، درکنار ورزش آقایان نگاه ویژه به ورزش بانوان دارد و با هدف گذاری برای قهرمانی در رشته های مختلف در روستا حمایت خود را اعلام مینماید.

 

سیدحسین هژبری عضو شورای اسلامی روستای قمصر در این بازدید ضمن معرفی امکانات این باشگاه ورزشی گفت: گسترش مکان های تفریحی و ورزشی با هدف ارتقاء سلامت اجتماعی جامعه یکی از اهداف مهم ما در این روستا می باشد که در این راستا با تلاش های مستمر سالن کشتی شهدای قمصر تجهیز و تکمیل شده و آماده افتتاح می باشد و به زودی تمامی علاقه مندان به این رشته پهلوانی می توانند در دوره های ورزشی شرکت کنند.

 

هژبری در پایان بیان کرد: سالن چند منظوره ورزشی شهدای قمصر در فضایی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در رشته های فوتسال، تکواندو، کشتی، ایروبیک، ژیمناستیک، والیبال و بسکتبال فعال است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار