موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
144528
۱۴ اسفند ۱۳۹۶

مجموعه دوم «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز» منتشر شد

پس از انتشار مجموعه اول «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز» مؤسسه فرهنگی هنری نقطه تعریف اقدام به انتشار مجموعه دوم این آلبوم کرد.

به گزارش کودک پرس،  این آلبوم به آهنگسازی نیکول الوندی، شورا میخاییلیان و اسماعیل زرین‌فر بوده که مربوط به نسل پس از علی نقی وزیری و شاگردانش است.

نیکول الوندی نوازنده و آهنگساز آثار کودک پیش از انقلاب است که از معروفترین قطعاتش می‌توان به «پاشو پاشو کوچولو» اشاره کرد. شورامیخاییلیان نیز از آهنگسازان روسی تبار بوده که قطعاتی از جمله «کبوتر ناز من»خلق کرد و اسماعیل زرین فر هم از شاگردان زبده وزیری بود که قطعه معروف «قایقران» از ساخته‌های اوست. قطعات آلبوم شامل آفتاب، زنبور طلایی، آقا خرگوشه، گربه نازنازی، خروسه، شیر آب، باغ وحش، آهای آهای ای گرگه، پاشو پاشو کوچولو، قایقران، کودکانه، گرگه، خورشید خانم، چرخ و فلک، کبوتر نزامن واللائی است که همگی از قطعات خاطره‌انگیز نسل های گذشته و مربوط به شصت سال پیش  است.

 

پک «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز ٢» با بسته‌بندی ویژه به همراه نقاشی‌های پازلی، رنگ آمیزی، نت‌ها و شعرها و سی‌دی با کلام و بی کلام به تصویر‌گری نگین احتسابیان وارد بازر شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار