144029
۱۳ اسفند ۱۳۹۶
در زنجان؛

چهارشنبه‌سوری نیامده قربانی گرفت

با وجود چند روز مانده به مراسم چهارشنبه سوری نوجوان خدابنده‌ای در اثر انفجار مواد محترقه دست‌ساز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گزارش کودک پرس ، یک نوجوان 12 ساله در شهرستان خدابنده به دلیل انفجار مواد محترقه دست‌ساز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گفته جواد مرادی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان این حادثه ناگوار عصر روز جمعه در روستای دهشیر از توابع خدابنده اتفاق افتاد و این نوجوان که مشغول ساخت مواد محترقه بود در اثر انفجار از ناحیه دست راست دچار آسیب‌دیدگی و سوختگی شد.

 

وی ضمن تأکید بر هوشیاری خانواده‌ها و جلوگیری از بازی و دسترسی فرزندان با مواد محترقه دستی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس دوتپه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم که دچار آسیب و سوختگی شده بود پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امیرالمومنین (علیه‌السلام) منتقل شد.

مرادی با اشاره به اینکه بیشترین آسیب‌های چهارشنبه‌سوری از ناحیه دست و چشم است تصریح کرد: خانواده‌ها باید برای شادی در این روز از هر گونه رفتارهای پرخطر و استفاده از وسایل خطرناک خودداری کنند.

 

وی با تأکید بر گوشزد کردن خانواده‌ها و کنترل فرزندان در مورد خرید، استفاده و بازی با مواد منفجره کنترل لوزام شخصی آن‌ها و نیز مراقبت در خروج از منزل ابراز کرد: در صورت بروز آتش‌سوزی و هر گونه حادثه دیگر منجر به آسیب و مصدومیت مراتب را سریعا به اورژانس 115 اطلاع دهید.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار