139375
۲۱ بهمن ۱۳۹۶

جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به شرکت ۷۵۹ نفر کودک و نوجوان در جشنواره قرآن استان گفت: این جشنواره در رشته‌های نقاشی، حفظ و قرائت قرآن کریم در حال برگزاری است.

به گزارش کودک پرس ، جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان خراسان جنوبی 19 بهمن در حسینیه جماران بیرجند با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار شد.

حسن سلمانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان توسط اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان با همکاری جامعه القرآن بیرجند برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان گفت: هدف ما انس بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن کریم و ایجاد شور و نشاط معنوی است و در این جشنواره تلاش خواهیم کرد با شناسایی استعدادهای قرآنی در میان کودکان و نوجوانان زمینه را برای رشد و شکوفایی آن ها فراهم کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته های نقاشی، قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار می شود، افزود: در این جشنواره سه مقطع پیش دبستانی به عنوان گروه نصر، ابتدایی گروه فتح و دوره اول متوسطه گروه عصر حضور دارند.

سلمانی با اشاره به اینکه 759 نفر کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت کرده اند، ادامه داد: از این تعداد 267 نفر در رشته حفظ دوره پیش دبستانی، 260 نفر نقاشی دوره پیش دبستانی، 41 نفر نقاشی دوره ابتدایی، 45 نفر قرائت و 96 نفر حفظ قرآن کریم دوره ابتدایی، 22 نفر حفظ و 10 نفر قرائت قرآن کریم دوره اول متوسطه شرکت کرده اند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار