139110
۱۹ بهمن ۱۳۹۶
با حضور بیوک ملکی؛

جشن هفت سالگی خانه ادبیات کودک و نوجوان همدان برگزار می‌شود

جشن هفت سالگی خانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان همدان با حضور بیوک ملکی شاعر و مولف کتاب‌ کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه شعر نوجوان و جشن هفت سالگی خانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان همدان روز پنج شنبه 26 بهمن‌ماه در حوزه هنری استان همدان برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور بیوک ملکی شاعر و مولف کتاب‌های بوق سگ، بیا بگیر سیب را، چرا تو سنگی و… مدیر هنری انتشارات امیرکبیر و مدیرعامل دفتر شعر جوان در سالن اجتماعات حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات، بن‌بست زرین برگزار خواهد شد.

این دومین نشست تخصصی خانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان همدان در سال 96 است و نشست پیشین به مناسبت روز ادبیات کودک و با حضور شاهین رهنما برگزار شد.

 

خانه ادبیات کودک و نوجوان استان همدان به همت واحد آفرینش‏‌های ادبی حوزه هنری و به دنبال برپایی موفق نشست‏‌های ماهانه شب ادبیات کودک و نوجوان، با هدف شناسایی استعدادهای جوان عرصه ادبیات کودک و نوجوان و تأکید ویژه بر تولید، تمرکز برنامه‌ها و فعالیت‌های ادبی استان فعالیت خود را از سال 89 آغاز کرد.

 

برپایی 93 نشست شعر کودک و نوجوان و 43 نشست قلمک (داستان کودک و نوجوان)، برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور شاعران و نویسندگانی نظیر مصطفی رحماندوست، فرهاد حسن‌زاده، ناصر کشاورز، عزت‌الله الوندی، اسماعیل الله‌دادی، محمدرضا یوسفی، بابک نیک طلب، شاهین رهنما، یحیی علوی‌فرد و دیگران، جلسات نقد کتاب‌های کودک و نوجوان، برگزاری ورکشاپ تصویرسازی از اشعار کودک و نوجوان و برپایی کارگاه‌های شعر و داستان برای کودکان و نوجوانان با حضور فعالان این عرصه در استان برخی از این فعالیت‌ها بوده که در کنار آن آثار مکتوب و آلبوم‌های صوتی نیز برای مخاطب کودک و نوجوان و حتی خردسال تولید کرده است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار