138872
۱۸ بهمن ۱۳۹۶
رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام ۷ نوجوان جودوکار خراسان شمالی به رقابت‌های بین‌المللی

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از اعزام ۷ نوجوان جودوکار خراسان شمالی به رقابت‌های بین‌المللی جام فجر اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، کوروش خسرویار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: مسابقات بین‌المللی جودو نوجوانان جام فجر در تاریخ 18 بهمن‌ماه به میزبان شهر فلاورجان اصفهان آغاز و تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات با شرکت 5 قدرت اول جودو کشور و چند تیم خارجی برگزار خواهد شد که از استان میزبان سه تیم، از خراسان شمالی، رضوی، تهران، البرز و مرکزی هرکدام یک تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

 

وی از آقایان حسین سعیدی برجی و صادق آذرنگ در وزن 55 کیلوگرم، محسن شبستانی، ابراهیم محمدی وزن 66، امیرحسین یزدانی وزن 50، امیرمحمد رمضانی وزن 73 کیلو و حسین روحانی در وزن مثبت 90 کیلوگرم به‌عنوان 7 جودوکار اعزامی تحت مربی‌گری آقایان رضا و علی مهنان نام برد که هم‌اکنون نیز جزء ملی پوشان کشور هستند.

خسرویار آقای روح‌الله پارساپور را داور دعوت‌شده از استان به این رقابت‌ها معرفی کرد که جزء لیست 16 داور دعوت‌شده قرار دارد.

 

وی همچنین بیان کرد: آخر اسفندماه منتخبی از همین نوجوانان به مسابقات برمن آلمان اعزام می‌شوند و اردیبهشت‌ماه هم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در لبنان برگزار می‌شود که نوجوانان جودوکار با حضور در اردوهای تیم ملی و مسابقات برون‌مرزی برای رقابت‌های آسیایی لبنان آماده می‌شوند.

خسرویار بابیان اینکه پیش‌ازاین نوجوانان استان در اردوی تیم ملی حضور داشتند گفت: بعد از مسابقات اصفهان همین 7 نفر همراه دیگر جودوکاران دعوت‌شده به اردو از سایر استان‌ها برای مرحله دوم اردو به کرمان سفر می‌کنند.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در پایان از مسابقات جایزه بزرگ بانوان کشور یادواره کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) در قم خبر داد که خانم بتول پاکروح داور ملی استان برای قضاوت به این رقابت‌ها دعوت‌شده است.

 

لازم به ذکر است تیم جودو نوجوانان استان امروز عازم اصفهان شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار