138718
۱۷ بهمن ۱۳۹۶

“عرق سرد” و “فیلشاه” در لیست اکران چهارمین روز از جشنواره فجر نصف‌جهان

۵ فیلم سودای سیمرغ و منتخب جشنواره فیلم کودک و نوجوان در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان در سینما فلسطین و سپاهان اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سینمای ایران این‌روزها در تب و تاب جشنواره‌ای ملی است، که قشر گسترده‌ای از علاقمندان به هنر هفتم و پرده نقره‌ای را در سینماهای مختلف کشور گردهم جمع‌آورده است.

نصف جهان نیز در چهارمین روز شاهد اکران فیلم‌های سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است که این هشتمین تجربه اصفهان در اکران فیلم‌های این جشنواره مهم سینمایی کشور است.

 

دزد و پری روایتی موزیکال و کودکانه

فیلم سینمایی دزد و پری چهارمین ساخته حسین قناعت فیلمی کمدی موزیکال است. شرکت پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی، پخش فیلم دزد و پری را که بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره بیست‌وهشتم فیلم کودک بوده، برعهده دارد. یاس نوروزی بازیگر خردسال این فیلم، دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک را در بخش سینمای ایران جشنواره بیست‌وهشتم فیلم کودک به‌دست آورد.

داستان فیلم در مورد آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته ایست که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطرار قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد که تصور می‌کنند جایگزین مربی دوست داشتنی‌شان شده و او را در مخمصه هایی می‌اندازند.

این فیلم روز سه‌شنبه از ساعت 10 صبح به صورت همزمان در سینما فلسطین و سپاهان اکران می‌شود.

 

 

فیلشاه انیمیشنی که باید دید

“فیلشاه” انیمیشن سینمایی ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری و محصول گروه هنر پویاست. این انیمیشن محصول جدید گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار شاهزاده روم است که با سرمایه گذاری گروه هنر پویا به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولید شده است.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به عنوان تنها انیمیشن به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه یافت و با 22 اثر سینمایی دیگر به رقابت پرداخته است.

فیلشاه روایتی انیمیشن‌گونه از اتفاقاتی است که در جنگل افریقا برای رئیس گله فیل‌ها رخ می‌دهد که رئیس گله صاحب فرزندی می‌شود و همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیلشاه‌» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

این فیلم روز سه‌شنبه از ساعت 18:30 در سینما سپاهان اکران می‌شود.

 

 

هایلایت داستان خیانت

فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور با موسیقی بهزاد عبدی ساخته شد که داستان یک تصادف اتومبیل است که آدم‌هایی را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آنها، انتظاری طولانی و جان کاه است.

این فیلم روایتگر درامی عاشقانه با مضمون اجتماعی است که پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم‌پور به عنوان بازیگران اصلی در آن حضور دارند.

این فیلم روز سه‌شنبه از ساعت 20:30 در سینما سپاهان اکران می‌شود.

 

 

کامیون روایتی از مهاجرت

“کامیون” تازه ترین فیلم پرتوی در مقام کارگردانی بعد از تجربه فیلم خاص “کافه ترانزیت” بود که دوازده سال قبل از آن ساخته شد که سعیدآقاخانی در نقشی متفاوت، تروسکاجولا، نسرین مرادی و رامین راستاد در آن به ایفای نقش پرداختند.

کامیون روایت یک راننده کامیون ایرانی است که خانواده‌ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می‌آورد.

این فیلم روز سه‌شنبه از ساعت 18:30 در سینما فلسطین اکران می‌شود.

 

 

عرق سرد داستان محدودیت‌ها

فیلم‌سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی ساخته شد روایت افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است که با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود، در فرودگاه افروز در می‌یابد ممنوع الخروج شده است.

در این فیلم باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی، بازی می کنند.

این فیلم روز سه‌شنبه از ساعت 20:30 در سینما فلسطین اکران می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار