137949
۱۴ بهمن ۱۳۹۶

۴ جلد کتاب کودک و نوجوان رونمایی می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: در بخش کتاب‌های انقلابی و اسطوره‌های ایثار و شهادت از ۴ جلد کتاب کودک و نوجوان رونمایی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جمال در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با رونمایی از این تعداد کتاب تاکنون 9 کتاب در بخش کتاب‌های انقلابی کودک و نوجوان در استان سمنان منتشر و رونمایی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در ایام‌الله دهه فجر گفت: هم‌زمان با دهه فجر در سراسر استان 70 برنامه تدوین‌شده و در تمام 16 مرکز ثابت، 2 مرکز پستی و 5 مرکز سیار شهری و روستایی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به‌ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل چهارم انقلاب گفت: از طریق زبان هنر می‌توان بهتر دستاوردهای انقلاب و همچنین متن انقلاب به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

جمال خاطرنشان کرد: مفاهیم انقلاب از طریق پنل های آموزشی غیرمستقیم به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود و همچنین با حضور مربیان کانون فیلم‌های انقلابی برای کودکان و نوجوانان تفسیر می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: میهمانی لاله‌ها، دیدار با خانواده شهید نوجوان، مسابقات نقاشی، عکاسی، شعارهای انقلابی و غیره در مراکز کانون استان اجرا می‌شود.

بیش از 42 هزار نفر عضو مراکز کانون پرورشی فکری استان سمنان هستند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به تعداد اعضا مراکز کانون پرورشی فکری استان و نوجوانان استان گفت:42 هزار و 851 نفر در مراکز شهری و روستایی کانون عضویت دارند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار