137028
۰۹ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری ۵۱۳ عنوان برنامه کودک و نوجوان در دهه فجر

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، از برگزاری ۵۱۳ عنوان برنامه ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال کیفی سازی شده است.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا جوادی، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران سپری می شود و دهه فجر زمان مناسبی برای ارائه فعالیت های صورت گرفته و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

 وی افزود: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان 12 جلسه استانی و شهرستانی برگزار کرده است که 9 کمیته شهرستانی با 10 اداره به طور مستقیم و غیرمستقیم فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 513 عنوان برنامه برگزار می شود، تصریح کرد: کمیته کودک و نوجوان به کیفی سازی برنامه ها ویژه این قشر از جامعه توجه دارد.

جوادی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره پویا نمایی، برپایی نمایشگاه دست سازه های اعضای کانون، افتتاح مرکز سیار روستایی شهرستان رزن، برپایی جشنواره انقلاب در تمامی مراکز و بازگشایی مرکز شماره 2 شهر ملایر از اهم برنامه های این کمیته در دهه فجر است.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، از افتتاح دومین کتابخانه فراگیر کانون در ملایر، دومین جشنواره نمایش عروسکی ویژه اعضاء ، پویش کتابخوانی با موضوع انقلاب، جشنواره بازی های ایرانی- اسلامی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های کمیته کودک و نوجوان است.

وی گفت: همچنین نهاد کتابخانه های عمومی همدان، حوزه هنری، کمیته امداد امام (ره) ، صدا و سیما و آموزش و پرورش و بهزیستی با کمیته کودک و نوجوان مشارکت داشتند که برگزاری نقد کتاب، نشست کتاب و کتابخوان، شعر نوجوان، جمع خوانی آثار شاخص کار کودک، برگزاری جنگ های شادی، اجرای نمایش و تئاتر در حوزه کودک، برپایی نمایشگاه عکس، اجرای سرود 1357 نفری، نواخته شدن زنگ انقلاب، همایش یاوران انقلاب، افتتاح مهدهای روستایی، پخش برنامه چمن گل، برگزاری مسابقه راویان کوچک و … از اهم برنامه های این نهادها هستند.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه های این کمیته جشنواره بازی های ایرانی- اسلامی است که 40 بازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و از این تعداد هشت بازی برگزیده شده است و در دهه فجر به اجرا در می آید.

جوادی با بیان اینکه 50 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری هستند، خاطر نشان کرد: استان همدان در حال حاضر دارای 28 مرکز ثابت، 10 کتابخانه سیار روستایی و شهری و وجود 350 هزار جلد کتاب است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار