13532
۱۶ آذر ۱۳۹۵

صد و بیست و ششمین شماره ماهنامه کودک منتشر شد

علاقمندان می توانند از طریق اشتراک یکساله و با 50 درصد تخفیف از مطالب مفید این ماهنامه استفاده کنند.

به گزارش کودک پرس ،   محمدرضا پورحسین، سردبیر و قائم مقام مدیر مسوول ماهنامه کودک گفت: صد و بیست و ششمین شماره ماهنامه کودک در آذر 1395 به چاپ رسیده است. ماهنامه کودک با شعار همه چیز درباره کودک که به مدت 13 سال از انتشار اولین شماره آن می گذرد و طی این سیزده سال تمام تلاش خود را برای کمک به والدین و مربیان کرده است تا بتواند کمک شایانی در جهت تربیت کودک طراز جمهوری اسلامی سهم کوچکی داشته باشد.

 

پورحسین افزود: ماهنامه کودک صفحاتی را نیز به کودکان و نوجوانان اختصاص داده است که شامل: صفحات سرگرمی، جدول، کاردستی، شعر، رنگ آمیزی ، داستان ها و حکایت ها و… می باشد. از جمله مطالب مهم این شماره عبارتند از: با کودک گوشه گیر چه کنم، هراس از مدرسه، درمان شب ادراری، روان شناسی سوگواری، کنار آمدن کودک با طلاق، کف پای صاف، سونوگرافی، آلودگی هوا و خطر سقط، حاملگی خارج از رحم، سوانح تهدید کننده کودک، بدشکلی های استخوانی، مراقبت از کودک، تغذیه و پیشگیری از پوسیدگی دندان های کودک، اوتیسم، اختلال شخصیت اجتنابی، بدرفتاری با کودک، پرورش خلاقیت، پرحرفی، ترس از دستشویی، مهارت های رهبری، مدیریت پول توجیبی، اتاق خواب نوزاد را در سال اول تولد جدا نکنید، سو محبت افراطی، ویژگی های عقلی ذهنی، تاثیر امامزادگان بر بهداشت روانی، راهکارهای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و تفسیر روانشناختی از نقاشی کودکان.

 

وی با اشاره به شرایط نامساعد سیستم پخش مجلات در کشور گفت: مجله کودک هم مانند خیلی دیگر از مجلات قادر به پخش در کیوسک های روزنامه فروشی نیست و علاقمندان می توانند از طریق اشتراک یکساله و با 50 درصد تخفیف از مطالب مفید این ماهنامه استفاده کنند و برای دریافت اشتراک می توانند با شماره دفتر ماهنامه 5-88926034 تماس بگیرند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار