134612
۲۵ دی ۱۳۹۶
دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر هرمزگان:

بذر انقلاب را در وجود کودکان و نوجوانان بکاریم

دبیرکمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر هرمزگان گفت: بایستی بذر انقلاب اسلامی را وجود کودکان و نوجوانان ایران زمین بکاریم.

به گزارش کودک پرس ، ناهید سلیمانی‌احمدی در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر استان با بیان این مطلب، اظهار کرد: بایستی با برگزاری جشن‌های بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شیرینی انقلاب را به کودکان و نوجوانان بچشانیم.

وی افزود: برنامه‌های کانون به‌صورت فرایندی اجرا می‌شود و مقطعی نیست و برای آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب هم برنامه‌های کانون پرورش فکری به‌صورت فرایندی اجرا می‌شود.

دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر هرمزگان بیان کرد: در این فرایندها، برنامه‌ها و کتاب‌هایی برای آشنایی این قشر با انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و عدالت و استقلال فکری، سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی در کانون مهیا می‌باشد و نمایشگاه‌ها و برنامه‌های اجرایی هم فرایند محور است و به‌دنبال شناسایی کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف هستیم.

 

سلیمانی افزود: برنامه‌های شاد و مفرح، به یادماندنی، فرهنگی و آموزشی هم که در ایام ا… دهه‌فجر برگزار می‌شوند با رویکرد علمی و اسلامی است و دهه‌فجر را در ذهن این قشر ماندگار می‌کند.

وی از برگزاری جُنگ‌های انقلاب در سه روستای بندرعباس، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه‌های دستاوردهای اعضای کانون، محصولات کانون و دستاوردهای پژوهشی، نمایش فیلم تئاتر کوچک در سه روستا، نمایش عروسکی تولید شده توسط مربیان کانون پرورش فکری به عنوان بخشی از برنامه‌های دهه‌فجر کمیته کودک ونوجوان ستاددهه‌فجر که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود نام برد.

این مقام مسؤول اذعان داشت: همچنین در این ایام نمایشگاه نقاشی آثار منتخب کشوری در بندرعباس و کارگاه ویژه اعضای مکاتبه‌ای در روستای سلخ قشم برگزار می‌شود.

 

سلیمانی گفت: مرکز پستی کانون پرورش فکری در میناب هم در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی اضافه نمود: همچنین جشنواره یک روزه کودک و نوجوان برای حمایت از کودکان و نوجوانان سرطانی استان در بندرعباس برگزار می‌شود.

دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر هرمزگان افزود: در مراکز کانون هم برنامه‌های قصه‌گویی، معرفی ایام و وقایع، معرفی شخصیت‌ها، نمایشگاه کتاب و… برگزار می‌شود و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا را هم در برنامه داریم.

گفتنی است در این جلسه نماینده اداره کل کتابخانه‌های عمومی هم از برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب، مسابقات کتابخوانی با رویکرد انقلاب اسلامی، مسابقات نقاشی، جشن انقلاب در بخش کودک، تجلیل از پیشکسوتان کتابخوانی و… خبر داد.

همچنین نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم بازدید از مراکز صنعتی و برگزاری مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی و برگزاری جشن انقلاب را برای کودکان و نوجوانان به عنوان برنامه‌های این سازمان در دهه‌فجر سال‌جاری خواند.

شایان ذکراست نماینده سازمان آموزش و پرورش استان هم آمادگی این سازمان را برای برگزاری جشن‌های انقلاب در مدارس و… اعلام کرد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار