134554
۲۵ دی ۱۳۹۶
مهدوی‌امین خبرداد:

برگزاری جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان» طی دهه فجر در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به برگزاری جشن‌ بزرگ انقلاب در یازده شهرستان استان اشاره و با بیان این‌که در دهه فجر امسال هر روز یک برنامه قرآنی در لرستان برگزار می‌شود، اظهارکرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان لرستان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز یکشنبه، ۲۴ دی در جلسه ستاد دهه فجر لرستان، اظهارکرد: برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات و برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان ممتاز کشور از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته‌های هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی و قرآنی است که به تبلیغات اسلامی لرستان واگذار شده است.
وی ادامه داد: اهمیت دهه فجر برهیچ فردی پوشیده نیست و باید دستاوردهای نظام را در این دهه برای مردم بیان کرد.

مهدوی‌امین ادامه داد: امسال نیز برنامه‌های مختلفی این اداره‌کل هم‌زمان با فرارسیدن دهه فجر انجام می‌شود که یکی‌از مهم‌ترین برنامه‌ها اعزام مبلّغان به مناطق مختلف استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جشن‌های انقلاب در شهرستان‌های استان، افزود: یازده جشن بزرگ انقلاب در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: همچنین برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های مختلف نیز همزمان با فرا رسیدن دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

مهدوی‌امین ادامه داد: یکی‌از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان لرستان این است که در این ایام هر روز یک برنامه قرآنی در استان لرستان اجرا می‌شود.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار