134523
۲۵ دی ۱۳۹۶

برگزاری برنامه‌های دهه فجر ویژه کودکان باید با هنر و خلاقیت همراه باشد

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان گفت: کمیته کودک و نوجوان از کمیته‌های فعال ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان است که هر سال برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی اخوان در جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان همدان اظهار داشت: 22 کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان همدان تعیین شده که هر یک از آن‌ها در حوزه وظایف خود با مشارکت دستگاه‌های عضو حرکت می‌کنند.

وی، حضور و مشارکت اعضای کمیته کودک را در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را برای برگزاری برنامه‌ها با کانون پرورش فکری داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین انقلاب‌های جهان است، گفت: باید با اجرای برنامه‌های مناسب در انتقال آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد به ویژه در ذهن کودکان و نوجوانان کوشا باشیم.

سید محمدرضا جوادی تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر، فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن‌ها به کودکان و نوجوانان بوده و بهره‌گیری از هنر، خلاقیت، مشارکت، شادی، نوآوری، اثرگذاری و فراگیر بودن در برنامه‌ها ضرورت دارد.

 

وی، آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی را یکی از اهداف اصلی کمیته کودک و نوجوان دانست و برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد فضایی شاد با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در دهه فجر را خواستار شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان همدان نیز بر تقویت کار در حوزه کودک و نوجوان به منظور انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: انجام کار تشکیلاتی با برنامه‌ریزی دقیق خود را نشان داده و مخاطب‌شناسی، اثر مثبتی در حوزه انجام فعالیت‌ها می‌تواند داشته باشد.

 

جواد بیات تأکید کرد: برنامه‌های شاخص دهه فجر باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی منسجم طوری طراحی شود که تداخلی در زمان اجرای برنامه ها صورت نگیرد و از موازی کاری پرهیز شود.

وی بیان کرد: در کنار توجه به شکل و کمیت برنامه‌ها باید محتوا و بدیع بودن برنامه‌ها را نیز در اولویت قرار داد تا با برنامه‌ریزی‌ دقیق بتوان برنامه‌هایی پر محتوا و با کیفیت بالا را اجرا کرد که جذابیت بیشتری برای جامعه داشته باشد.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار