موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1340
۲۵ مرداد ۱۳۹۵

اعلام شهریه سال جاری مهدهای کودک قزوین

بهاره رحمانی از ابلاغ شهریه سال جاری مهدهای کودک به مهدهای سراسر استان قزوین خبر داد

به گزارش کودک پرس  بهاره رحمانی اظهار کرد: شهریه مهدهای کودک طی بخشنامه‌ای با 13 بند به تمام مدیران مهدهای سراسر ‏استان‌ها ابلاغ شده و از تیرماه سال جاری در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مبلغ شهریه نسبت به پارسال 14.5 درصد افزایش یافته و نیز برای مهدهای کودک قیمت پایه هم در نظر گرفته شده است، افزود: مصوبه شهریه‌ها از سوی معاونت اجتماعی بهزیستی کشور با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی و اجتماعی هر استان تعیین شده است.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این ابلاغیه علاوه بر شهریه پایه، شهریه مهدکودک‌ها بر اساس درجه‌بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهدهای کودک است.

رحمانی در خصوص شهریه مهدهای کودک تشریح کرد: مهدهای یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: شهریه‌های اعلام شده بدون احتساب هزینه تغذیه (صبحانه و ناهار) بوده و در صورتی که مهد کودک تغذیه ارائه کند حداکثر هزینه ماهیانه 700 هزار ریال است.

رحمانی همچنین در خصوص تهیه لوازم‌التحریر موردنیاز کودک در مهدهای کودک عنوان کرد: تهیه لوازم‌التحریر موردنیاز کودک در مهدهای کودک بر عهده والدین بوده و هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان نیز با توافق والدین و مهدکودک به طور جداگانه أخذ می‌شود.

این مسؤول تأکید کرد: بخشنامه شهریه مصوب که از سوی استان قزوین برای مهدهای کودک ارسال شده باید در معرض دید عموم والدین قرار گیرد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: نظارت بر مهدکودک‌ها از طریق خود مردم، کانون‌ها و اتحادیه‌های صنفی و از طریق سامانه پیامکی 30008530 صورت می‌گیرد و اوایل مهر ماه نیز بازدیدهای فراگیری از مهد‌کودک‌ها انجام خواهد شد تا از رعایت مصوبه شهریه و قیمت‌ها مطمئن شویم.

رحمانی دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان در قالب قرارداد با والدین به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی و یا به هر شکل دیگری را ممنوع اعلام کرد و هشدار داد: در صورت مشاهده با مهدهای خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهدکودک مجاز به دریافت شهریه آن ماه به صورت کامل است و مهدهای کودک مجاز هستند شهریه سالیانه مهدکودک را به صورت ماهیانه، فصلی و یا با توافق والدین به نحوه دیگری دریافت کنند.

گفتنی است، جداول شهریه مهدهای کودک استان قزوین طی سال جاری در لینک در سایت اداره کل بهزیستی این استان قابل مشاهده است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار