133852
۲۳ دی ۱۳۹۶
طائب عنوان کرد؛

تمهیدات لازم برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب در بخش کودک

مدیر انتشارات پیدایش از قرار دادن بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال در فضای مسقف خبر داد و گفت: امیدواریم شرایط مناسب‌تری برای بازدیدکنندگان و خانواده‌ها به وجود بیاید.

به گزارش کودک پرس ، محسن طائب با بیان این مطلب گفت: ناشران کودک هم زمانی که در مصلا بودند و هم در زمانی که نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شد در قسمت چادر‌ها مستقر بودند که این موضوع برای کودکان و خانواده‌ها با مشکلاتی همراه بود.

وی افزود: آن چه که ملاک و خواسته ماست رفاه حال خانواده هاست. خانواده‌ها همگی با بچه‌های کوچک می‌آیند و چهره هایشان در روز‌های آفتابی یا در روز‌های جمعه که سالن‌ها تنگ و باریک و با ارتفاع کوتاه است دچار آفتاب سوختگی می‌شوند و این موضوع برای بچه‌ها بسیار بد است.

طائب گفت: امسال قول داده اند که نمایشگاه در فضای مسقف قرار می‌گیرد و، چون در فضای مسقف است ما ناشران کودک با برگزاری نمایشگاه در مصلا موافق هستیم و اگر این اتفاق در شهر آفتاب هم بود به آن راضی بودیم.

وی افزود: چیزی که برای خانواده‌ها در آن زمانی که در نمایشگاه هستند و حضور دارند مهم است این است که در فضایی مناسب قرار بگیرند، چنان که پارسال مشکل آب گرفتگی حتی خطر برق گرفتگی در نمایشگاه وجود داشت و این‌ها چیز‌هایی نیست که مطلوب خانواده‌ها باشد.

نمایشگاه کتاب تهران دو سال پیش به علت مشکل آلودگی هوا و ترافیک از مصلا به شهرآفتاب کوچ کرد، اما امسال با تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه به علت آماده نبودن تمام بخش‌های شهر آفتاب، این نمایشگاه به مصلا بازگشت.

نمایشگاه کتاب طبق تقویم ثابت نمایشگاهی، همه ساله در اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار