132749
۱۸ دی ۱۳۹۶
از مجموع یک‌هزار و ۸۵۰ اثر رسیده؛

اعضای کانون گلستان در سومین مسابقه «نقاشی» سازمان ملی بهره‌وری ایران خوش‌درخشیدند

در مراسمی با حضور علی اكبر اولياء رئيس سازمان ملی بهره‌وری ايران، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری گلستان در بین نفرات برگزيده سومين مسابقه نقاشی كودكان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ايران با موضوع بهره‌وری آب خوش‌ درخشیدند.

به گزارش کودک پرس ، در این مراسم که در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران و با حضور برگزیدگان این مسابقه برگزار شد، از مجموع یک‌هزار و ۸۵۰ اثر رسیده در چهار رده سنی چهار تا ۶، هفت تا ۹، ۱۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ سال به دبیرخانه این مسابقه، اعضای کودک و نوجوان کانون گلستان موفق کسب مقام‌های برگزیده شدند.

بر این اساس از «آرمین‌ صفری» عضو مرکز شماره سه کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان به عنوان برگزیده اول گروه سنی 10 تا 12 سال و «کوثر کیایی» عضو مرکز شماره یک کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان به عنوان برگزیده اول گروه سنی 13 تا 16 سال تجلیل شد.

همچنین اثر هنری «نیلوفر رحیمی» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان در میان آثار تجلیلی راهیافتگان به نمایشگاه خوش‌ درخشید.

 

به گفته «سیدرهبان مسلمی‌عقیلی» کارشناس هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان هدف از برگزاری این رقابت هنری، تقویت سطح آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف، حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب، ترویج فعالیت‌ها و اقدامات بهره‌ورانه در جامعه و تشویق آنها در نمایش توانمندی‌ها و استعدادهایشان بوده است.

 

گفتنی است «مهیا شهسواری» و «ربابه‌ کلاتی» نقش هدایت‌گری اعضا را در این افتخارآفرینی بر عهده داشتند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار