132688
۱۸ دی ۱۳۹۶

اقدامات خوب سازمان بهزیستی استان اصفهان در زمینه برون‌سپاری فعالیت‌ها

استاندار اصفهان گفت: یکی از راه‌های چابک‌سازی سازمان بهزیستی برون‌سپاری بخشی از وظایف و فعالیت‌ها است و اصفهان در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.

به گزارش کودک پرس از اصفهان و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار داشت: سازمان بهزیستی از سازمان‌های مهم به شمار می‌رود و یکی از راه‌های چابک‌سازی این سازمان ورود بخش خصوصی و برون سپاری بخشی از وظایف و فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته و حرکت‌های خوبی آغاز شده است، افزود: با توجه به اینکه در اصفهان بیش از 700 خیریه تخصصی فعال هستند، بهزیستی می‌تواند از ظرفیت خوب خیرین استفاده بهینه کند.

استاندار اصفهان بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر نیز در راستای چابک‌سازی گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و با تقدیر از موافقت این سازمان برای حضور دکتر صادقی در سمت مدیرکل حوزه استاندار، عنوان کرد: اگر افراد منظم باشند فعالیت‌ها نیز با انضباط پیش خواهد رفت در غیر این صورت کارها با کندی پیش خواهد رفت.

 

 

استاندار اصفهان خانم دکتر فرشاد را مدیری خوش‌فکر و خوش برخورد خواند و مطرح کرد: او اولین خانمی است که در این دوره حکم گرفته‌اند و سعی خواهیم کرد که در دیگر بخش‌ها نیز از حضور بانوان استفاده کنیم.

انوشیروان محسنی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: نقش واقعی بهزیستی بهتر زیستن جامعه است و رسالت این سازمان این است که برای افرادی که در جامعه دچار آسیب شده‌اند شرایط مساوی را فراهم آورد.

 

وی با بیان اینکه معلولیت‌های بدو تولد مشکلات خاص خود را دارد و بهزیستی در این حوزه ورود پیدا کرده است، افزود: در دولت تدبیر و امید در مباحث مربوط به ژنتیک فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و بهزیستی استان اصفهان از استان‌های اول در بحث پیشگیری، مداخلات علمی به موقع و به هنگام است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی و شبکه سلامت اجتماعی، خاطر نشان کرد: در خصوص آسیب‌هایی از قبیل اعتیاد، توانمندسازی و ایجاد مهدکودک‌ها در استان اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار