132674
۱۸ دی ۱۳۹۶

نیازمند مشارکت‌های مردمی و حمایت خیران در بهزیستی هستیم

مدیرکل بهزیستی اصفهان با اشاره به تاثیرگذاری حمایت‌ مردمی در انجام بهینه فعالیت‌های خیر گفت: نیازمند مشارکت‌ مردمی و حمایت خیران برای کیفی سازی و انجام بهتر خدمات در این حوزه هستیم.

به گزارش کودک پرس، مرضیه فرشاد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار داشت: زمانی که در بهزیستی مشغول فعالیت شدم تنها ۲۰ فعالیت بر عهده این سازمان بود و امروز بار ۱۵۰ نوع فعالیت مختلف را بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی در این حوزه‌ها به تنهایی از عهده بهزیستی خارج است، افزود: خیران در سال‌های اخیر با ورود به این حوزه‌ها یاری واقعی برای بهزیستی بودند به نوعی که حدود دو سوم فعالیت در بخش‌های حمایتی را خیران برعهده دارند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به تاثیرگذاری حمایت‌های مردمی در انجام درست و بهینه فعالیت‌های خیر تاکید کرد: همچنان نیازمند مشارکت‌های مردمی و حمایت خیران در راستای کیفی سازی و انجام بهتر خدمات در این حوزه هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه مدیر سابق بهزیستی در حوزه خود بسیار متخصص و فعال بوده است، ادامه داد: امیدوارم زمانی که شخص دیگری به عنوان مدیر بهزیستی در جایگاه من قرار می‌گیرد به اندازه آقای صادقی مدیر سابق بهزیستی با افتخار و سربلندی این اداره را ترک کنم.

گفتنی است، مرضیه فرشاد که پیش از این ۹ سال معاونت پیشگیری و امور اجتماعی بهزیستی را برعهده داشت امروز به شکل رسمی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان معرفی و از زحمات سعید صادقی مدیر سابق این اداره تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار