132661
۱۷ دی ۱۳۹۶
مدیر موسسه همدلان نیکواندیش مازندران خبر داد؛

افزایش خدمات موسسات خیریه به کودکان کار و بدسرپرست/ حمایت از ۱۱۰ کودک کار

مدیر موسسه همدلان نیکواندیش مازندران گفت: میزان خدمات موسسات خیریه به کوکان کار و بدسرپرست افزایش پیدا کرد.

به گزارش کودک پرس ، در ارتباط با فعالیت این موسسه در مازندران، اظهار کرد: این مجموعه در زمینه شناسایی و کمک به کودکان کار و بد سرپرست فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر 110 نفر از کودکان کار تحت پوشش این سازمان قرار دارند، برای این کودکان به دلیل مشکلات اقتصادی زمینه تحصیل فراهم نمی‌شود که تلاش کردیم با ایجاد بستر، این افراد به مراکز دولتی برای تحصیل معرفی شوند و خللی در وضعیت درآمدی آنها ایجاد نشود.

مدیر موسسه همدلان نیکواندیش مازندران خاطر نشان کرد: 250 خانواده بدسرپرست هم از این مجموعه خدمات می‌گیرند.

نیکو اضافه کرد: تا این لحظه 61 بچه بدسرپرست هم از خدمات مشاوره‌ای و حمایتی این مجموعه برخوردار هستند.

وی در ارتباط با اقدامات خدمات‌دهی به این افراد، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، توزیع سبد کالا و خدمات مددکاری در این مجموعه انجام می‌شود.

مدیر موسسه همدلان نیکواندیش مازندران ادامه داد: در حوزه مشاوره به خانواده‌ها و نحوه حضور مناسب در اجتماع، به آنها مشاوره می‌دهیم.

نیکو یادآور شد: بچه‌ای که به دلیل جدایی یا اعتیاد پدر و مادر پیش مادربزرگش زندگی می‌کند، نیاز به دریافت مشاوره مناسب دارد، از طریق کانال‌های مددکاری ما، به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای دریافت می‌کند و حتی هزینه‌های تحصیلی این کودک را تامین می‌کند.

وی با اعلام اینکه ما بازوی بهزیستی هستیم، بیان کرد: نیازهای مالی ما از طریق خیران تامین می‌شود و انتظار داریم این مساعدت‌ها با توجه افزایش تعداد دانش‌آموزان تقویت شود.

مدیر موسسه همدلان نیکواندیش مازندران با اعلام اینکه چهار مددکار با این مجموعه همکاری می‌کنند، اظهار کذد: در کنار مددکار، 15 همیار هم به صورت رایگان به کودکان کار خدمات ارائه می‌دهند.

نیکو خواستار توجه بیشتر خیران به موسسات داری مجوز بهزیستی شد و گفت: کمک‌ها در این مجموعه‌ها چون با نظارت‌های بهزیستی همراه است، به صورت کارشناسی‌شده‌تر انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان خدمات ما به کودکان کار و خانواده‌های بد سرپرست افزایش پیدا کرد.

 

 

منبع: بلاغ

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار