موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
130909
۰۹ دی ۱۳۹۶
خورشاهیان:

«لبه آب» و «بر ریل‌های برزخ» را زیر چاپ دارم/ دوست دارم کتاب‌هایم به نمایشگاه برسد

یک نویسنده گفت: کتاب‌های زیادی در دو بخش شعر و داستان برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در دست ناشر دارم که امیدوارم تا نمایشگاه کتاب آماده و چاپ شد.

به گزارش کودک پرس ، هادی خورشاهیان از نویسندگان کشورمان که در سه حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال قلم می زند در مورد جدیدترین آثار خود به خبرنگار شبستان گفت: اخیرا 2 رمان نوجوان از بنده در نشر کتاب سرای معرفت در شهر قم به چاپ رسیده است؛ رمان ” مامان را ببخشید ” و ” فرشته ای در تانک “. این دو کتاب برای گروه سنی نوجوان است . موضوع رمان ” مامان را ببخشید ” دفاع مقدس است. در رمان ” مامان را بخشید ” عطیه وبلاگی درست می کند به نام آفرینش تا دوست مادرش را از این طریق پیدا کند. کتاب ” فرشته ای در تانک ” از زبان یک شبح روایت می شود.

 

خورشاهیان با بیان اینکه چندین رمان بزرگسال و نوجوان در دست ناشر دارم، عنوان کرد: بهتر است وقتی این کتاب ها از چاپ خارج شد، اطلاع دهم زیرا فضای نشر به گونه ای است که هر لحظه ممکن است کتابی چاپ نشود. از این اتفاقات در حوزه نشر رخ می دهد. در حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال همزمان کار انجام می دهم و برای این سه رده سنی در دو بخش شعر و داستان کتاب هایی در دست ناشران مختلف دارم و کتاب هایی هم آماده چاپ دارم که امیدوارم این کتاب ها تا نمایشگاه کتاب چاپ و آماده شود. یک رمان بزرگسال در شهرستان ادب دارم که اسم آن هنوز قطعی نشده است زیرا دوستان پیشنهاد دادند که نامش را عوض کنم.

 

این نویسنده با اشاره به اینکه قاعدتا چون مدام در حال نوشتن و خواندن هستم کار در دست انتشار زیاد دارم، تصریح کرد: یک رمان با عنوان ” لبه آب ” در انتشارات کتاب نیستان در زیر چاپ دارم. یک رمان با عنوان “بر ریل های برزخ ” در نشر نگاه دارم. امیدوارم این کتاب ها به نمایشگاه کتاب برسد. کار نشر شلوغ است و نمی شود به کسی گفت که حتما کتاب مرا برای نمایشگاه آماده کن اما شخصا دوست دارم، کتاب هایم برای نمایشگاه کتاب آماده شود. سه مجموعه داستان دارم که هنوز به ناشر نسپردم و چند مجموعه شعر دارم که یکی از آنها در نشر آنیماست. خوشبختانه امسال به اندازه 2-3 نفر کتاب دارم و امیدوارم کتاب هایم تا نمایشگاه کتاب منتشر شود.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار