موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
130688
۰۹ دی ۱۳۹۶

راه رشد و تعالی کشور در گام‌نهادن در راه شهیدان است/ استواری را از فرزندان شهدا آموخته‌ایم

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله و سلم) با بیان اینکه لحظه لحظه زندگی شهدا برای ما درس است، گفت: باید زندگی قرآنی را از شهدا بیاموزیم و اگر بتوانیم به درس‌هایی که از آنها فرا گرفته‌ایم توجه کنیم حتماً کشورمان به رشد و تعالی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی کودک پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پنجمین یادواره سوره‌های سرخ ویژه شهدای قرآنی، گفت: خدا را شاکر هستیم که امروز توفیق برگزاری این مراسم را به سپاه حضرت رسول(صلی‌الله علیه و آله و سلم) داد و در جمع بزرگوارانی هستیم که فرزندانشان از حافظان و قاریان و کسانی که با قرآن مأنوس بودند. کسانی که چشم و چراغ این ملت هستند و حضورشان برای کشورما به منزله محوری برای اجتماع همه نگاه‌هاست. افتخار می‌کنیم خانواده شهدا در میان ما هستند و در فضایی تنفس می‌کشیم که این فضا را فرزندان آنها با ایثارگری‌شان فراهم کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله و سلم) عنوان کرد: امروز شرمنده شهدا هستیم که نتوانستیم راه آنها را به‌خوبی ادامه دهیم. ما مدیون فرزندان شهدا هستیم و این راه را به هر نحوی که شود خواهیم پیمود. شاید قدم‌هایمان آهسته باشد اما استواری را از فرزندان شهدا یاد گرفته‌ایم.

سردار یزدی تصریح کرد: شهدایی که امروز به یادشان پنجمین یادواره سوره‌های سرخ را برگزار می‌کنیم، کسانی هستند که با عمق وجودشان قرآن را فهمیدند، جهاد و از خودگذشتگی و ایمان را یاد گرفتند و نشان دادند قرآن را در جای جای زندگی‌شان پیاده کردند. همچنین نشان دادند که چگونه یک انسان باایمان که مأنوس با قرآن است، زندگی خود را با قرآن به پایان می‌رساند و زندگی‌شان را برای تحقق وعده‌های الهی اهدا کردند.

وی ابراز داشت: لحظه لحظه زندگی شهدا برای ما درس است. ما زندگی قرآنی را از آنها می‌آموزیم و اگر بتوانیم به درس‌هایی که از آنها فرا گرفته‌ایم توجه کنیم حتماً کشورمان به رشد و تعالی خواهد رسید.

فرمانده سپاه حضرت رسول(صلی‌الله علیه و آله و سلم) خاطرنشان کرد: شهدا فهمیدند چگونه باید از ولی‌فقیه‌شان اطاعت کنند، دریافتند برای پیروی از راه پیامبر(صلی‌الله علیه و آله و سلم) چگونه از رهبر و ولی‌فقیه‌شان تبعیت کنند. امروز افتخاری جز این نیست که قدم‌های بلند این فرزندان را ما هم یکی پس از دیگری برداریم. امیدواریم بتوانیم کشورمان را برای زمینه‌سازی قلمرو امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) آماده کنیم و در کنار خانواده شهدا و مقام معظم رهبری این پرچم را به‌دست منجی عالم بشریت دهیم.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار