130409
۰۶ دی ۱۳۹۶

حضور ۵۰ نخبه نوجوان در اولین آزمون تخصصی قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(علیه‌السلام)

اولین آزمون تخصصی قرآن‌آموزان نوجوان در سطح تخصصی قرائت؛ صوت و لحن تخصصی امروز چهارشنبه ۶ دیماه در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(علیه‌السلام) برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین آزمون تخصصی قرآن آموزان نوجوان در سطح تخصصی قرائت (صوت و لحن تخصصی) امروز چهارشنبه 6 دیماه صبح و بعد از ظهر در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(علیه‌السلام) برگزار شد.

تعداد قرآن آموزان شرکت کننده در این آزمون 50 نفر است که عمده آنها از نوجوانان نخبه در مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (علیه‌السلام) هستند.

دو رده قرآن‌آموزان قدیم و جدید در این آزمون به رقابت پرداختند که به ترتیب فرازهایی از سوره لقمان و آل عمران را در محضر اساتید تلاوت کردند.

 

داوران این آزمون از قاریان ممتاز میهن اسلامی اساتید محمد برخورداری و داود لاچینانی بودند که در دو قسمت صوت و لحن و تجوید به امر قضائت پرداختند.

 

به گزارش فارس، این عزیزان بعد از تست ورودی سنگین و گذراندن چند سال دوره‌های تخصصی قادر هستند که 5 تلاوت از استاد مصطفی اسماعیل را تلاوت کرده و اکنون به تلاوت تطبیقی از این استاد بپردازن . در مراسم اختتامیه چهارشنبه 13 دیماه، ضمن تلاوت همخوانی ترکیبی از شاگردان اساتید برخورداری و لاچینانی از نفرات برتر این دوره نیز تجلیل خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار