موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
130101
۰۵ دی ۱۳۹۶

ماجراهای دره چکاوک در شبکه کودک سیما

انیمیشن ماجراهای دره چکاوک به تهیه‌کنندگی لیلا رضایی‌راد و کارگردانی محمدرضا قدیم خانی در ۱۳ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای از شبکه کودک پخش می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، این مجموعه با هدف آشنایی و لزوم حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و آموزش آداب و معاشرت اجتماعی و نیز کمک به مردم و همنوعان برای رده سنی کودک و نوجوان تهیه شده است.


در این انیمیشن یاشار پسر باهوش با مادر بزرگش ننه مهتاب در روستایی بنام چکاوک زندگی می کنند. این روستا بخاطر جذابیت های طبیعی فراوان و باغات اطراف، در کنار سواحل نمکی دریاچه ارومیه قرارگرفته و محیط بان جوانی در آنجا در حال انجام وظیفه است. تیمور دلال بدجنس قصد دارد با حیله و فریب محصولات باغی و قالیچه های بافته شده در روستا را به قیمت ارزان بدست بیاورد که هربار نقشه ی او با هوشیاری یاشار و دوستانش و راهنمایی های محیط بان برملا شده و شکست می خورد .


سایر عوامل این مجموعه عبارتنداز : نویسنده: منصور باغبان لی اوت و طراح سه بعدی: توحید توانای رشید، هادی خجسته انیماتورها: احد عباسی، هادی خجسته، سینا گلزاری، امینزرین، جواد سیدی، احسان رفیعی فر، علی حسینی، هادی ذبیحی نویسنده سیناپس: سعید سلیمان پور  آهنگساز: مهرداد جنابی  مسئول فنی: توحید اصلانی طراحان دوبعدی : لیلا صحرایی ، محمدرضا قدیم خانی.


مجموعه پویا نمایی دره چکاوک تولید سیمای مرکز آذربایجان غربی ازدوشنبه ۴ دیماه هر روز به استثنا روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۱۵ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه کودک پخش می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار